אא

חדש - שאלון רפואי בהשוואת ביטוח נסיעות לחו"ל יאתר לנוסעים את ההצעה המשתלמת בשוק הביטוח

לפני כל נסיעה לחו"ל, לכל מדינה ולכל תקופת זמן או מטרה, חשוב ומומלץ ביותר לרכוש ביטוח נסיעות לחו"ל. כמו כל ביטוח בריאות, גם במקרה של ביטוח נסיעות חברות הביטוח מתחשבות במצב הבריאותי הנוכחי ובהיסטוריה הרפואית של המבוטח, מה שעלול להציב קשיים מסוימים בפני אנשים הסובלים ממחלות כרוניות ומעוניינים גם כן לבטח עצמם לפני הטיסה // תוכן פרסומי

צילום: באדיבות בועז התרמליאי צילום: באדיבות בועז התרמליאי

כיום, ניתן למצוא בשוק הביטוח לא רק ביטוח נסיעות למצב רפואי קודם מיוחד עבור חולים כרוניים אלא גם אתר המשווה בין כל הפוליסות שניתן למצוא מסוג זה, גם עם מצב או מחלה כרונית, ניתן לטוס כיום בראש שקט...

אפילו לפני רכישת כרטיסי הטיסה - השוואות ביטוח נסיעות לחו"ל לחולים כרוניים

השוואה בין ההצעות השונות לביטוח נסיעות לחו"ל מומלץ ביותר לבצע בכל מקרה, במיוחד עבור אנשים עם מחלות כרוניות. בישראל פועלות חברות ביטוח שונות (כמו גם גופים נוספים המוכרים פוליסות ביטוח) אשר מציעות מגוון רחב של פוליסות ביטוח נסיעות לחו“ל עם תנאים שונים בין חברה לחברה, לכן השוואת מחירים אותה ניתן לבצע אונליין בקלות יכולה לסייע לכם למצוא את הפוליסה הטובה והמשתלמת ביותר עבורכם בשוק הביטוח וכך לחסוך לא מעט בהוצאות מיותרות! 

במקרה של נוסעים הסובלים ממחלות כרוניות, השוואת מחירים וגובה הכיסויים למצב בריאות קודם מיוחד הוא צעד מתבקש - וכאמור היום קל מתמיד באתר שוק הביטוח המתמחה ספציפית בתחום ביטוח נסיעות לחולים כרוניים מאפשר לבצע השוואת ביטוחי נסיעות הכולל הרחבה למצב רפואי קודם מיוחד, ולקבל מיד את כל האפשרויות הזמינות והרלוונטיות עבורנו בשוק הביטוח. 

ניתן לבחור את המצב הבריאותי מרשימת מחלות ארוכה, הכוללת בין היתר את המחלות הבאות: מחלות מעיים (קוליטיס או קרוהן)  מחלות לב, חולי כליות, מחלות במערכת העצבים (לרבות טרשת), חולי סכרת, חולי ריאות Copd, מושתלי איברים, פרקינסון, CF,  ואף חולי סרטן שעוברים טיפולים באופן קבוע יכולים לרכוש ביטוח נסיעות אונליין, הכולל הרחבה לכיסוי המצב הבריאותי הקיים באמצעות שאלון רפואי בשוק הביטוח ובסיום התהליך לקבל השוואה בין הכיסויים והמחירים של חברות הביטוח וקישור להשלמת הרכישה אונליין ב-2 דקות ישירות בחברת הביטוח וללא צורך בהעלאת מסמכים נוספים ובבירוקרטיה.

התקופה המקסימלית לביטוח נסיעות

במקרה של חולים כרוניים ניתן לרכוש ביטוח נסיעות למקסימום של 30 ימים עד גיל 80. במידה ואתם מעוניינים לרכוש ביטוח נסיעות לחו"ל מעל גיל 80 תקופת הביטוח תהיה מוגבלת עד 15 ימים בלבד במקרה ואתם חולים באחת מהמחלות הכרוניות לדוגמא מחלת הסרטן, סכרת תלוית אנסולין, מחלת לב או מחלה אחרת מרשימת המחלות בשוק הביטוח.

צילום: באדיבות בועז התרמליאיצילום: באדיבות בועז התרמליאי

חופשה לאחר ניתוח - ביטוח נסיעות לחו"ל אחרי אשפוז או לאחר ניתוח

שאלון החיתום בשוק הביטוח מתייחס לשינויים במצבכם הבריאותי ב-3 חודשים האחרונים, במידה ועברתם אשפוז או ניתוח או חל שינוי לרעה במצבכם הבריאותי במהלך ה-3 חודשים האחרונים יש לרכוש ביטוח נסיעות לחו"ל אחרי אשפוז, אשר מכסה מצב בריאות קיים, לדוגמא עברתם צנתור בחודשים שקדמו לטיסה, שוק הביטוח יאתר עבורכם את החברה שמבטחת גם החמרה במצבכם הבריאותי, במידה ויש צורך בהשלמת מסמכים תוכלו להעלות סיכום מידע רפואי למערכת החיתום של שוק הביטוח ולקבל הצעת מחיר תוך 24 שעות. 

מדוע קריטי כל כך לעשות ביטוח נסיעות?

מצבים כמו צורך באשפוז או קבלת טיפול רפואי זה או אחר במדינה זרה, בה אין לנו ביטוח של קופת החולים ומערכת הבריאות המקומית (כמו שיש לנו בארץ), עלולים לעלות עשרות אלפי דולרים. במקרה והמצב מתמשך או מסתבך, כמו גם כאשר מפספסים בגללו טיסות וכו', העלויות עלולות לטפס גבוה עוד יותר.

ביטוח נסיעות לחו"ל מכסה אותנו בגובה של מאות אלפי דולרים ומאפשר לנו להימנע מכל מצב ביש שכזה. גרוע מספיק להיות חולה או פצוע בחו"ל, אין צורך להוסיף לכך גם הוצאות עתק על בדיקה או טיפול רפואי... 

אנשים הסובלים ממחלות כרוניות מודעים עוד יותר לנושא חשוב זה. היום גם הם יכולים לרכוש ביטוח נסיעות, הכולל כיסוי למצב בריאות קודם מיוחד וב-2 דקות אונליין ללא כל הטפסים והבירוקרטיה של החיתום הרפואי.

מה קורה אם אתם לא יכולים לטוס עקב החמרה במצב בריאותכם?

הרחבה לביטול/קיצור נסיעה בד"כ לא מכסה מצב רפואי קיים במידה והוא הצריך אשפוז או מיון במהלך החצי שנה שקדמה לטיסה, במקרים של חולים כרוניים או אשפוז מומלץ לרכוש בנוסף לביטוח נסיעות ביטוח ביטול טיסה מכל סיבה, לכל מקרה שלא תוכלו לטוס תקבלו בחזרה 80% מעלות החופשה כולל כרטיסי טיסה שייט ובתי מלון, עלות הביטוח היא 8% מעלות החבילה ויש לרכוש את הביטוח עד 15 ימים לאחר רכישת כרטיסי הטיסה.

לסיכום בשוק הביטוח מבטחים את כל הנוסעים וגם חולים כרוניים או נוסעים שעברו ניתוח או אשפוז לפני הנסיעה יכולים לרכוש ביטוח נסיעות ב-2 דקות ובלי בירוקרטיה מיותרת, הכיסוי הרפואי מכסה כמובן כל מקרה חירום המצריך טיפול רפואי בחו"ל בין אם זה קשור למצב בריאות קיים ובין אם לא, ביטוח נסיעות לחו"ל השוואת מחירים, הפערים במחירים גדולים ושווה להשוות, המומחים לביטוח נסיעות בשוק הביטוח ישמחו להתאים עבורכם את הביטוח המשתלם ביותר ולעזור לכם לרכוש את הפוליסה המתאימה למצבכם הבריאותי על מנת שתוכלו לטוס ולהנות בחופשה בראש שקט.

תוכן פרסומי

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תוכן פרסומי

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: