החל מספטמבר: דרכון חירום זמני ישוב להיות בתוקף לשנה
רשות האוכלוסין וההגירה מעדכנת את הציבור כי נוהל הנפקת דרכוני החירום ישוב לקדמותו החל מה-1 בספטמבר ויונפק ב-17 לשכות מינהל האוכלוסין ובנתב"ג
דרכון. צילום: שאטרסטוק
לפני פקיעת תוקף הדרכונים הזמניים בסוף אוגוסט, רשות האוכלוסין וההגירה מעדכנת את הציבור כי נוהל הנפקת דרכוני החירום ישוב לקדמותו, ותוקפו יהיה לשנה אחת. השינוי תקף למעט מקרים בהם כבר קיים דרכון זמני שהונפק עם תוקף לשנתיים.
דרכוני החירום יונפקו ב-17 לשכות מינהל האוכלוסין ובנתב"ג, שהן: אילת, אשדוד, באר שבע, בני ברק, חיפה, ירושלים מזרח, ירושלים, כפר סבא, נוף הגליל, נתניה, עפולה, פתח תקוה, צפת, קריות, ראשון לציון, רמלה, תל אביב ונתב"ג.
שימו לב שכדי להנפיק דרכון זמני, יש לקבוע תור מראש באחת הלשכות. משך הנפקת הדרכון היא עד שבוע, והוא לא ינתן במקום. קבלת דרכון חירום תהיה כפופה להנפקת דרכון ביומטרי, ולעמידה בקריטריונים.
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}