אא

משרד התיירות הקים פורום בין משרדי לטיפול בהתנכלות לנוצרים בעיר העתיקה

אחד הנושאים המרכזיים איתם יתמודד הפורום הוא ההיקף המתרחב בשנה האחרונה של תופעת ההתנכלות לנוצרים. במשרד מזהים פגיעה גם בתיירים ונזק תדמיתי חמור למדינת ישראל בעיני העולם הנוצרי ובכלל

צילום: יח"צ צילום: יח"צ

בעקבות מדיניות שר התיירות חיים כץ לשפר את חוויית התיירים, יזם מנכ"ל משרד התיירות דני שחר את "פורום העיר העתיקה", המאגד בתוכו את משרד התיירות, משרד החוץ, משרד הפנים, משרד המשפטים, משטרת ישראל, הרשות לפיתוח ירושלים, החברה לפיתוח מזרח העיר והחברה לשיקום ופיתוח העיר העתיקה.

מטרת הפורום היא ליצור שיתוף פעולה בין משרדי הממשלה השונים, הפועלים באגן העיר העתיקה, יחד עם גורמי הרשות המקומית כדי לבחון ביחד את האתגרים והפתרונות שישפרו את חוויית התיירים המבקרים באזור.

שר התיירות חיים כץ: "מדינת ישראל מאפשרת חופש דת ופולחן לכל. אני מגנה בתוקף כל פגיעה בתייר או בסמל דת נוצרי. מדובר בתופעה בזויה שמנוגדת לערכי היהדות, שהכלל הגדול בה הוא ואהבת לרעך כמוך. נפעל בשיתוף פעולה במטרה להבטיח חווית תייר מיטבית לאורחינו".

מנכ"ל משרד התיירות, דני שחר: "כל תייר המגיע לישראל הופך להיות שגריר שלנו, ולכן אנחנו מחויבים לספק חוויה ייחודית ואיכותית. רק בעזרת שיתוף פעולה ושילוב כוחות נוכל להביא למיגור התופעות הפסולות והמכוערות נגד תיירים".

אחד הנושאים המרכזיים איתם יתמודד הפורום הוא ההיקף המתרחב בשנה האחרונה של תופעת ההתנכלות לנוצרים. במשרד מזהים פגיעה גם בתיירים ונזק תדמיתי חמור למדינת ישראל בעיני העולם הנוצרי ובכלל. על אף העובדה כי סמכות האכיפה אינה בידי משרד התיירות, בעקבות הגידול במספר המקרים, המשרד פועל בנושא מול כלל הגורמים האחראים על האזור.

 

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: ירושלים

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: