אא

פותחים את השנה עם חופשה: לאן הישראלים ייסעו בחגי תשרי? 

חברת Booking.com אספה את רשימת היעדים המבוקשים ביותר עבור הישראלים בתקופת החגים, גם בישראל וגם ברחבי העולם

מלון קראון פלאזה בים המלח. צילום: Booking.com מלון קראון פלאזה בים המלח. צילום: Booking.com

החופש הגדול תכף מגיע לסיומו, אך הישראלים כבר עסוקים בתכנון החופשה הבאה - שתצא לפועל במהלך חגי תשרי.

חברת Booking.com אספה את רשימת היעדים המבוקשים ביותר בעיני הישראלים שהזמינו חופשה לתקופת החגים, הן בישראל והן ברחבי העולם. ניתן לראות כי ישנם שינויים ביעדים לעומת חודשי השיא של עונת התיירות, ביולי-אוגוסט.  

יעדים מבוקשים לחופשה בחו"ל

את רשימת היעדים הפופולריים ביותר בחו"ל פותחת העיר לונדון, ששומרת על המקום הראשון והיציב עוד מחג השבועות ומחודשי הקיץ. באופן מפתיע, היעד הממוקם במקום השני הוא טוקיו, יפן, שלא הופיע ברשימה הקודמת. בשונה משאר היעדים ברשימה (למעט ניו יורק), הטיסה לטוקיו נחשבת לארוכה ויקרה, ומדובר ביעד שמשך החופשה בו ארוך יותר.

מיד אחרי טוקיו מגיעה עוד עיר מבוקשת שמצריכה טיסה ארוכה במיוחד – ניו יורק. במקום הרביעי נמצאת רומא (שהייתה במקום החמישי ביולי-אוגוסט), ובמקום החמישי נמצא שארם א-שייח, שטיפס גבוה ממקום 8 בדירוג הקודם. 

במקום השישי נמצאת פריז (שהייתה תשיעית במהלך הקיץ), בשביעי - אתונה (שירדה מהמקום הרביעי), אחריה בודפשט (שהייתה עד כה שנייה), ואז וינה (היישר מהמקום השלישי) וברצלונה (שכלל לא נכללה ברשימת היעדים בעונת השיא). 

חופשה בטוקיו. צילום: Booking.comחופשה בטוקיו. צילום: Booking.com

 

יעדים מבוקשים לחופשה בארץ

ברשימת היעדים המקומיים, שלושת המקומות הראשונים שייכים לערים הכי מתויירות במהלך כל השנה – אילת, תל אביב וירושלים. עם זאת, יעדים כמו מצפה רמון, הרצליה וזיכרון יעקב אינם מופיעים ברשימת היעדים של חגי תשרי, אך כן הופיעו ברשימת חודשי יולי-אוגוסט.

בנוסף, אזור ים המלח זכה בשתי נציגויות – עין בוקק (במקום הרביעי) ונווה זוהר (במקום השמיני), הממוקמות בסמיכות גאוגרפית, ובשתיהן ניתן למצוא מגוון רחב של בתי מלון שמשקיפים על ים המלח. למקום החמישי הגיעה טבריה, ואחריה חיפה, ערד ועין גדי, שאף היא סמוכה לים המלח. העיר נתניה סוגרת את הרשימה, במיקום העשירי.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: בוקינג.קום

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: