אא

שפע טעמים מהצומח: תפריט קולינרי חדש בקתאי פסיפיק

קתאי פסיפיק מוציאה תפריט ארוחות בריאות חדש, שנוצר בשיתוף פעולה עם מסעדת VEDA ההונג-קונגית, מבית קבוצת Ovolo

מסאלה ירקות עם אורז פולאו ירוק. צילום: קתאי פסיפיק מסאלה ירקות עם אורז פולאו ירוק. צילום: קתאי פסיפיק

קתאי פסיפיק יוצרת תפריט צמחוני חדש, שפותח בשיתוף פעולה עם המסעדה VEDA by Ovolo מהונג קונג.

לקוחות הטסים במחלקות תיירים ותיירים פרימיום, בטיסות ארוכות נבחרות היוצאות מהונג קונג, יכולים כעת ליהנות ממגוון מנות שף צמחוניות ובריאות שמשלבות טעמים מכל העולם.

קתאי פסיפיק בשיתוף פעולה קולינרי עם ודה מבית אובלו. צילום: קתאי פסיפיקקתאי פסיפיק בשיתוף פעולה קולינרי עם ודה מבית אובלו. צילום: קתאי פסיפיק

התפריט החדש נועד כדי לשמש צעד נוסף בדרכה של קתאי פסיפיק להפיכה לחברה בת קיימא יותר. בשנת 2022, חברת התעופה הפחיתה 56% מצריכת הפלסטיק החד-פעמי שלה, בהשוואה לשנת 2018. בנוסף לכך, בדו"ח הקיימות של החברה נכתב כי היא מצטרפת לחברות תעופה רבות אחרות בשוק, ומתחייבת להגיע לאפס פליטות פחמן עד 2050, כולל יעד של מעבר לשימוש ב-10% דלק בר קיימא בטיסות עד 2030.

מן הצד השני, לדברי קבוצת Ovolo Hotels - היא מהווה את מותג המלונות הראשון בעולם שמתחייב להיצע צמחוני.

טאג'ין ירקות צלויים עם גבינת חלומי וקוסקוס פנינה. צילום: קתאי פסיפיקטאג'ין ירקות צלויים עם גבינת חלומי וקוסקוס פנינה. צילום: קתאי פסיפיק

בין המנות הראשונות במחלקת תיירים פרימיום תמצאו סלט גזר בומביי עם קשיו, צימוקים ועגבניות שרי, וחומוס עם כרובית צלויה עם אריסה וממרח צ'ילי אדום צפון אפריקאי.

המנות העיקריות כוללות, בין השאר, קארי קוקוס עם פטריות, קארי טופו תאילנדי עם רוטב צדפות צמחוני, תבשיל פלפלים אדומים ואורז עם חלב קוקוס ועגבניות, וטאג'ין ירקות צלויים עם גבינת חלומי וקוסקוס פנינה.

טופו קארי פננג עם קשיו ואורז קוקוס. צילום: קתאי פסיפיקטופו קארי פננג עם קשיו ואורז קוקוס. צילום: קתאי פסיפיק

ויויאן לו, מנכ"לית חוויית הלקוח והעיצוב של קתאי פסיפיק, אומרת כי: "זה מסב לנו עונג גדול להכריז על השותפות החדשה הזו עם VEDA, מסעדה בהונג קונג שחולקת את הגישה והמחויבות שלנו לספק מטבח פנטסטי ובו בזמן להיות יותר בר-קיימא. עבור קתאי, ההבדל הוא בפרטים הקטנים. בהשראת המגוון הרחב והמגוון של המנות של VEDA, שיתפנו פעולה עם VEDA והשף הראשי של Ovolo Hotels ראול טרונקו, כדי לפתח מבחר מנות צמחיות המשקפות את ערכי המותג שלנו, תוך התחשבות ופרוגרסיביות, החורגות מהנורמות של ארוחות צמחוניות רגילות של חברות תעופה".

מייסד ויו"ר Ovolo Hotels, גיריש ג'ונג'נוואלה, אומר: "VEDA ו-Ovolo Hotels מתגאים בכך שאנו מובילים בתעשייה. אנחנו מאמינים שהעולם משתנה, ולכן אנחנו ממשיכים להתפתח. אנחנו רוצים להבטיח שאנחנו עושים את חלקנו כדי לעזור לשמור על הסביבה שלנו, לקדם אכילה בריאה ולשפר את התדמית של אוכל צמחוני וצמחי מדהים. שיתוף הפעולה שלנו עם קתאי פסיפיק תואם באופן מושלם את המנטרה הזו ואת גישת ה'עשו טוב - תרגישו טוב' הרחבה שלנו למחויבות ולקיימות".

השף ראול טרונקו אומר: "כצמחוני, אני נרגש מאוד לראות עסקים כמו קתאי פסיפיק מאמצים בריאות וקיימות. כשיצאתי למסע הזה, ניגשתי לכל מנה בדיוק כפי שהייתי ניגשת כשיצרתי פריט ל-VEDA. תכנון ארוחה שאפשר ליהנות ממנה בגובה 30,000 רגל מגיע עם האתגרים שלו. הייתי צריך לשקול כל דבר, החל מאיך בלוטות הטעם מושפעות בגובה, ועד טכניקות בישול. אחרי אינספור שעות של בדיקת מתכונים, אני ממש מרוצה מהתוצאה, ובטוח שהמנות של VEDA בטיסה מציעות לנוסעים מגוון, חיוניות וטעם מדהים".

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: קתאי פסיפיק

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: