אא

ארקיע חתמה על הסכם חסות עם מכבי ת״א: תטיס את הקבוצה למשחקי החוץ ביורוליג

ההסכם הינו ל-3 שנים במסגרתו ארקיע תהיה חברת התעופה הרשמית של אלופת המדינה בכדורסל ותציע גם חבילות מוזלות למשחקי הקבוצה באירופה. גדי טפר: ״ארקיע ומכבי הם 2 מותגי על ותיקים. אני מאמין ובטוח ששיתוף הפעולה בינינו רק יצמיח את שני הצדדים"

צילום: דוברות מכבי ת״א צילום: דוברות מכבי ת״א

חברת ארקיע ומועדון הכדורסל מכבי תל אביב חתמו על הסכם חדש ל-3 שנים, ולפיו ארקיע תהפוך לחברת התעופה הרשמית של מועדון הכדורסל מכבי תל אביב.

ארקיע תהיה המטיסה הרשמית של מכבי Playtika תל אביב למשחקי החוץ ביורוליג, ובנוסף תהווה את ערוץ ההפצה הרשמי והבלעדי של חבילות הטיסה לאוהדים למשחקים בחו"ל בעונת היורוליג. בנוסף, ארקיע תהפוך גם לשותפה עסקית ומפרסמת במכבי.

מטוס ארקיע מסוג AIRBUS 321 ימותג בצבעיה של מכבי, כאשר הטיסה הראשונה תהיה במחזור ה-2 של היורוליג, למשחק החוץ מול קבוצת ארמני מילאנו. מיד לאחר מכן, מטוס ארקיע יטיס את הקבוצה למשחק מול פנאתינייקוס שבאתונה, ואחריו - לנסיכות מונאקו.

במסגרת שיתוף הפעולה, ארקיע תציע חבילות "באנדל" למשחקים במחיר מוזל, עבור האוהדים שרוצים לטוס אחרי מכבי מסביב לעולם. ההצעה תכלול חבילות של 3 משחקים בהנחה של 7%, חבילות של 6 משחקים בהנחה של 10%, וחבילות של 9 משחקים עם הנחה של 15%.

טקס החתימה התקיים במשרדי מועדון הכדורסל מכבי תל אביב, במעמד יו"ר המועדון עו"ד שמעון מזרחידייויד פדרמן ואודי רקנאטי, מבעלי הקבוצה. מצידה של ארקיע נכחו יו"ר ארקיע גדי טפר, מנכ"ל ארקיע אינטרנשיונל עוז ברלוביץ', ותמר גרזון, סמנכ"לית השיווק בחברה. 

"בפתחה של העונה החדשה אנו שמחים להודיע על הקשר שנוצר עם חברת ארקיע, שבמהלך 3 השנים הקרובות תהיה המוביל הרשמי של קבוצת מכבי תל אביב בכל מה שקשור למשחקי היורוליג בחו"ל", אמר מזרחי בגאווה לאחר החתימה. "ארקיע תעמיד לרשותנו את המטוסים החדישים שעומדים לרשותה ותביא אותנו לכל היעדים שבהם מתקיימים משחקים היורוליג. אני רוצה להודות למר גדי טפר, על שיתוף הפעולה הפורה והקשר ההדוק". 

"ארקיע חרטה על דגלה את ערכי הספורט וגאה להיות המוביל הרשמי של מכבי תל אביב", אמר גדי טפר והוסיף: "ארקיע ומכבי הם 2 מותגי על ותיקים. אני מאמין ובטוח ששיתוף הפעולה בינינו רק יצמיח את שני הצדדים. ארקיע תטיס את הקבוצה בכל משחקי החוץ שלה ותהיה המשווק הרשמי והבלעדי לחבילות במשחקי החוץ ביורוליג הכוללות: טיסה, מלון, העברות וכרטיסים למשחק". 

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: ארקיעמכבי תל אביב בכדורסל

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: