אא

ת״א גרוב: חגיגה קולינרית בינלאומית מגיעה לראשונה לישראל ב-4-8.9

שפים מובילים מישראל ומרחבי העולם ייפגשו ויבשלו יחד באירוע שיתקיים בתחילת החודש. התפריט כולל סדרת ארוחות ערב בהשראת העיר ת״א, בראנץ' שישי, חבילת נופש קולינרית בשיתוף עם מלון בראון לייטהאוס ועוד הפתעות

שפים מקומיים בתל אביב גרוב. צילום: אנטולי קריניצקי שפים מקומיים בתל אביב גרוב. צילום: אנטולי קריניצקי

"תל-אביב גרוב", הוא אירוע קולינרי שמאחד שפים, קונדיטורים, יצרנים וסומליירים מובילים בישראל לאירוע של יצירה משותפת עם קולגות מהעולם. בחודש הבא הוא חוגג שנה להיווסדו, בעיר שממנה הכל התחיל. 

בשבוע הראשון של חודש ספטמבר (4-8.9) יגיעו לישראל שלושה שפים מפורסמים מרחבי העולם - השף ג'ושוע (ג'וש) גיל מלוס אנג'לס, פינאר אשקוגלו מאיסטנבול ושי דובלרו מאספרגניה.

השפים יצרו ערבי ספיישל חגיגיים עם השפים והשפיות של מסעדות מובילות בתל אביב: אביבית פריאל (אוזריה), ניר מסיקה (תמנע), אוראל קמחי (פופינה), אור גינסברג (סלאס וקיצ'וקאי) ומאיר ארביב (מלון בראון לייטהאוס).

את כל ארוחות ואירועי הפסטיבל ילוו קוקטיילים מותאמים למנות, של נותנת החסות הראשית לפסטיבל - מותג הוויסקי סינגל מאלט גלנפידיך מבית "הכרם". 

מלון בראון לייטהאוס תל אביב. צילום: מקס קובלסקימלון בראון לייטהאוס תל אביב. צילום: מקס קובלסקי

בזמן שהותם בישראל יתארחו השפים והצוותים בבתי המלון של קבוצת בראון בתל אביב, כאשר מלון בראון לייטהאוס ושף המלון מאיר ארביב יארחו את השף שי דובלרו לבראנץ' חגיגי שינעל את הפסטיבל. מי שמעוניין לנכוח באירוע וגם לישון בעיר על הדרך, יוכל לרכוש חבילה הכוללת לינה במלון ומקום בבראנץ'. 

את מיזם "תל אביב גרוב" הקימה אורלי סגל, אשת יחסי ציבור ותיקה ויזמית קולינרית המתמחה בעולמות הקולינריה והאירוח, בשיתוף עם המפיק הקולינרי ואיש התוכן והקריאייטיב לירן אוהלי.

"עברה שנה מאז השקתי את הסדרת אירועי הפופ-אפ של תל-אביב גרוב בצפון אמריקה", מספרת סגל. "התגובות, החיבוק והאהבה של הקהל האמריקאי והמדיות האמריקאיות היו מטורפות וגרמו לי, לצוות השפים וליצרנים שליוו אותנו אופוריה של אהבה. יחד עם זאת, הסדרה הראשונה בישראל מרגשת במיוחד. זו זכות להביא שפים מובילים מהעולם כדי להציג להם את הקולינריה המקומית העדכנית שלנו, לסייר איתם בין מגדלים, מזקקות וכרמים וכמובן לחברם לקולגות מקומיים ליצירה משותפת. בימים אלו זה מרגיש הרבה יותר מחגיגה קולינרית בלבד. זה מרגיש ממש שגרירות של שמחה, אהבה ויצירה ישראלית בלי מטען פוליטי או כל מטען אחר. רק אהבה לקולינריה ישראלית ואנשים".

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: רשת מלונות בראוןבראוןתל אביב

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: