חברת GETT זכתה במכרז של רשות שדות התעופה להפעלת מוניות מנתב״ג לכל הארץ
תקופת ההתקשרות הינה לתקופה של ארבע שנים ולרש"ת שמורה אופציה להאריך את ההתקשרות לתקופה של ארבע שנים נוספות. שרת התחבורה מירי רגב: ״ממשיכים להוביל את מהפכת השירות בנתב״ג״
בהתאם לתנאי המכרז, על החברה הזוכה יהיה להפעיל, לנהל ולפקח על מערך שירות המוניות. זאת תוך שהיא מעניקה לנוסעים שירות מיטבי בהתאם למדדי רמת השירות שנקבעו במכרז. במסגרת זו Gett תצטרך לספק פתרון טכנולוגי לרישום המוניות, ניהול התורים, שילוח המוניות. באחריות החברה יהיה לדאוג לזמינות מוניות ולדאוג להיצע מוניות זמינות בהתאם לביקוש ובכלל זה בתקופות עומס. כמו כן עליה יהיה לנהל מאגר נתונים ממוחשב מלא, מעודכן, מפורט ומדויק על כל פעילות המוניות שיבצעו נסיעות מיוחדות מנתב"ג. עליה יהיה גם לדאוג לאחזקה ולניקיון המבנה אשר מיועד לנהגי המוניות הממוקם סמוך לטרמינל 3.
ככלל, מציינים ברשות שדות התעופה: ״נתב"ג התאושש במהירות ממשבר התעופה העולמי, ביחס לשדות תעופה מקבילים בעולם ושנת 2023 צפויה להיות שנת שיא עם למעלה מ-25 מיליון נוסעים שיעברו בשדה.״
ברשות שדות התעופה בירכו את חברת Gett והוסיפו ״כי רווחת הנוסעים ובטחונם עומדים בראש מעייני הרשות ומכרז המוניות מהווה חוליה נוספת בהובלת הנוסעים מ ואל מחוז חפצם. ברשות מציינים כי מכרז זה הינו מראשוני המכרזים המסחריים שמתפרסמים לאחר משבר הקורונה ותוצאותיו מעידות על האטרקטיביות המסחרית שהסקטור העסקי רואה בפעילות בנתב"ג וחזרת השדה לרמות שיא.״
שרת התחבורה מירי רגב: ״נמל התעופה בן גוריון הוא שער הכניסה הראשי של מדינת ישראל בו עוברים למעלה מ-20 מליון נוסעים מדי שנה, והוא המקום הראשון אותו פוגש התייר בכניסתו לישראל. כל מי שטס מישראל או חזר אליה בחודשים האחרונים זיהה את מהפכת השירות שאנחנו מובילים בשדה התעופה. עם פרסום תוצאות המכרז, גם מערך שירות ההיסעים עתיד לעבור שדרוג ולהיות חלק ממהפכת השירות בנתב״ג״.