אא

אייר פראנס חוגגת 90 שנה של מצוינות, חדשנות ואלגנטיות

ב-7 באוקטובר תציין החברה 90 שנות פעילות, ומה-28 בספטמבר עד 10 באוקטובר תחגוג אייר פראנס בתערוכה ייחודית, שתתקיים בכל-בו גלרי לאפייט בפריס, באמצעות מכלול מיצגים ומאפיינים היסטוריים, כאשר קולקציה של חמש שמלות אייקוניות תהווה את המיצג המרכזי

צילום: אייר פראנס צילום: אייר פראנס

חברת הדגל הצרפתית אייר פראנס, שנוסדה בשנת 1933, פיתחה בעקביות את התעופה הצרפתית, ומפעילה בימים אלה קרוב ל-1,000 טיסות יומיות ל-200 יעדים ברחבי העולם, וברשותה צי של יותר מ-240 מטוסים. חברת התעופה חוגגת 90 שנה של מצוינות, חדשנות ואלגנטיות הן במטוסיה והן בתרומתה המגוונת בנושאי תרבות ועיצוב.

החברה חוגגת 90 שנות פעילות ב-7 באוקטובר 2023, ולצורך ציון הדרך ההיסטורי אייר פראנס שיתפה פעולה עם Xavier Ronze, ראש סדנת עיצוב התלבושות בבלט האופרה של פריס, על מנת ליצור קולקציה של חמש שמלות אייקוניות המייצגות את ההיסטוריה האגדית של חברת התעופה. שמלות ייחודיות אלו תוצגנה בתערוכה בחנות הכל-בו המפורסמת Galeries Lafayette  בשדרות האוסמן בפריס, מה-28 בספטמבר עד ה-10 באוקטובר 2023.

קולקציות השמלות הייחודיות משקפת היבטים שונים של המורשת של אייר פראנס, המתייחסת למכלול של נושאים: מטוסים וטכנולוגיה, מדים ואופנה, פוסטרים לקידום מכירות, אוכל משובח ועיצוב וארכיטקטורה. Xavier Ronze, מעצב התלבושות, שילב אלמנטים היסטוריים ועיצובים עכשוויים כדי ליצור את השמלות הייחודיות המהוות מיצג של מיטב המומחיות של אייר פראנס וצרפת.

כל-בו גלרי לאפייט בפריס נבחר כאכסניה לתערוכה, בה יוצגו השמלות לצד מזכרות מההיסטוריה של אייר פראנס וכן מיצגים עכשוויים. התערוכה תציג מכלול רבגוני של 90 שנים כולל מאפיינים של נוחות בטיסה, מטוסים אייקוניים של החברה, מדי צוותים לאורך שנות הפעילות , וכמובן, עיצוב תאי הנוסעים והמזון המוגש בטיסות.

למבקרים בתערוכה תהיה גם אפשרות לרכוש מוצרים בלעדיים של אייר פראנס, כולל דגמי מטוסים, ערכות נוחות, גלויות, תגי כבודה וחוברות ייחודיות לציון השנה ה-90. במסגרת התערוכה אייר פראנס תשתף פעולה עם מותגי יוקרה צרפתיים, כמו: ונסה ברונו, דלסי, ברנרדו, ברון דה ויאן-טירן ו"מטריות שרבור" כדי לקדם את מוצרי אומנות צרפתית.

כמו כן, אייר פראנס מציעה למבקרים בתערוכה גם הזדמנות לרכוש כלי אוכל מקוריים, ששימשו במחלקת עסקים ובמחלקה ראשונה בין השנים 1966 ושנות ה-2000, כשההכנסות מהמכירות מיועדות לקרן אייר פראנס התומכת בילדים ברחבי העולם.

בנוסף לכך, במהלך התערוכה אייר פראנס תארח תצוגות אופנה בגלרי לאפייט, שיציגו 90 שנה של אלגנטיות צרפתית דרך התפתחות מדי הצוותים שלה, החל מהתלבושות המוקדמות ביותר ועד לפרטי המדים הייחודיים מבית היוצר של מעצבים ידועים, כמו: כריסטיאן דיור, קריסטובל בלנסיאגה וכריסטיאן לקרואה.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: אייר פראנספריס

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: