אא

כבר בת 40: קבוצת אמסלם חוגגת 4 עשורים להיווסדה

"אני בן 25.5, מגיע ב-07:15 נרגש למשרד הראשון שלנו. 2 שולחנות משרדיים מצופים פורמייקה כהה, 4 כיסאות שחורים, 2 טלפונים קווים, מזגן קטן ואף נייר על השולחן". כך משתף מייסד החברה, יעקב אמסלם

יעקב אמסלם. צילום: דניאל אביגדור יעקב אמסלם. צילום: דניאל אביגדור

קבוצת אמסלם חגגה ביום שישי האחרון, 40 שנים להיווסדה. לרגל ציון הדרך, הבעלים יעקב אמסלם, העלה פוסט נרגש בו שיתף על היום הראשון שבו הקים את החברה.

"היום הוא יום חמישי, ה-1.9.1983 כ״ג באלול תשמ״ג, לפני 40 שנה. אני בן 25.5, אני מגיע בשעה 07:15 בבוקר נרגש למשרד הראשון שלנו, 4/4 בפינה דרום מזרחית חמה בקומה השנייה של בניין לב הגליל. 2 שולחנות משרדיים מצופים בפורמייקה כהה, 4 כיסאות שחורים, 2 טלפונים קוויים, מזגן קטן שכמעט ולא משפיע בחום הלוהט, אין אף נייר על השולחן".

עוד הוא משתף, "בשולחן אחד אני יושב, בשני יושבת מזל, מזכירה שרק ערב קודם השתחררה מהצבא ושגויסה המסכנה לעשייה. והיא שואלת אותי, 'יעקב תגיד, מה העבודה?'. ואתכם אשתף שהשבתי בליבי ואמרתי עמוק בלחש לעצמי: חכי חכי, תיכף תראי, רק ידעו מה שאנחנו מתכננים, מלא, מלא יגיעו, יבקשו לקחת חלק, יבקשו ויענו בחיוב להתחבר, יגיעו לרצות לעשות ביחד, לגדול ביחד, לקנות, למכור, ללמד, ללמוד, לחוות, לפתח, לראות, להרגיש, להתפתח, לשווק, לרצות, להפיק לקחים, לתדרך, להמציא, לבנות, לתחקר, לרצות (מלשון רצון) וגם לרצות (לגרום לשביעות רצון), לכבוש, לנסוק, גם כאשר קשה נורא או מאתגר מאוד, לא משנה, אז כן גם לבכות, לקבל באהבה ולאהוב, לשמח, הרבה לנצור ולהשתדל לא לנטור והעיקר שכל הזמן להיות בתנועה, כל הזמן לשעוט קדימה, לרגע לא לעצור, לרגע לא לוותר".

עוד נזכר אמסלם, "מאז התחברו למסע הזה בן 40 השנים, שהם 14,600 ימים, שעברו ביעף (לא להאמין), המון אנשים יקרים וטובים שהיו והינם שותפים בהרכבת הפאזל האנושי שלנו".

אמסלם מוסיף ומשתף, "ולכם יקרים, לכל אחת ואחד מכם, נותר לנו, לאליעזר אחי ולי להודות לכם על הנאמנות, התרומה העצומה, השותפות, ההתחברות והעשייה הברוכה, שמי ייתן ונמשיך לחבר עוד מלא חברים טובים ומצוינים, מעבר ל-550, חמסה, חמסה, להמשך המסע הגלובלי, הרב תחומי והמרתק שלנו. תודה רבה לכן/ם, אוהב המון".

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: יעקב אמסלם

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: