אא

נוסקת: אייר סרביה הטיסה 2.76 מיליון נוסעים ב-8 חודשים, יותר מאשר הטיסה בכל שנת 2022

במהלך החודשים יולי ואוגוסט, החברה הלאומית של סרביה הטיסה יותר ממיליון נוסעים ליותר מ-80 יעדים ברחבי העולם ובכך שברה את השיא שלה שנקבע לפני מגיפת הקורונה ב-2019

צילום: shutterstock צילום: shutterstock
אייר סרביה הטיסה מתחילת השנה כ-2.76 מיליון נוסעים. בחברה הסרבית מציינים כי מדובר בזינוק חד במספר הנוסעים כאשר כבר בסוף חודש אוגוסט, הטיסה יותר נוסעים מאשר בכל שנת 2022.
בשנת השיא שלפני המגפה של 2019, הטיסה אייר סרביה 2.81 מיליון נוסעים, ובחברה מעריכים כי השיא ישבר בקרוב.
במהלך החודשים יולי ואוגוסט, החברה הלאומית של סרביה הטיסה יותר ממיליון נוסעים ליותר מ-80 יעדים ברחבי העולם, ובכך שברה את השיא שלה שנקבע לפני מגיפת הקורונה ב-2019.
החודש האינטנסיבי ביותר של החברה היה יולי, במהלכו הטיסה כ-27% יותר נוסעים בהשוואה ל-2019 ו-39% יותר בהשוואה לאותו חודש בשנת 2019. ״חודש אוגוסט, היה חודש השיא ה-14 ברציפות שלנו וכעת אנו כבר נערכים באינטנסיביות לעונת החורף הקרובה, אשר צפויה להיות מאוד דינמית", אמר ג'ירי מרק, מנכ"ל אייר סרביה.
היעדים הפופולריים ביותר במהלך החודשים יולי ואוגוסט 2023, היו טיבט ופודגוריצה. במערב אירופה, בחברה המיוצגת בישראל על ידי חברת אופן סקיי, מציינים כי מרבית הנוסעים ביקרו בציריך, פריז ואמסטרדם.
באזור המזה״ת-אירופה, היעדים הפופולריים כללו את: איסטנבול, לרנקה, אתונה וברצלונה. ביעדים ארוכי טווח, ניו יורק מדורגת בין עשרת היעדים המובילים מבחינת מספר הנוסעים במהלך הודשים יולי -אוגוסט.
במחצית הראשונה של השנה, הטיסה החברה הלאומית של סרביה כ-1.7 מיליון נוסעים, שהם כ-87% יותר מהשנה שעברה, ו-59% יותר בהשוואה לשנת השיא טרום הקורונה ב-2019. כפי שפורסם בפספורטניוז, אייר סרביה רשמה במחצית הראשונה של השנה גם רווח מרשים של 22.4 מיליון אירו, כמעט רמת הרווח לשנת 2022 כולה ולאור התוצאה הטובות , בחברה החליטו להחזיר הלוואת מדינה בגובה של 20 מיליון אירו לממשלת סרביה כבר השנה, עבור הכספים שהתקבלו בתהליך הזרמת ההון בתקופת משבר הקורונה.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: אייר סרביה

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: