אא

רשות התחרות של הודו אישרה את מיזוג חברות התעופה Vistara ו-Air India

באמצעות המיזוג אייר אינדיה תהפוך לחברת התעופה הבינלאומית הגדולה ביותר בהודו. גם סינגפור איירליינס, המחזיקה במניות ויסטרה, תיהנה מהמיזוג, תשקיע בחברה הממוזגת ותחזיק 25% ממניות אייר אינדיה המורחבת

צילום: shutterstock צילום: shutterstock

רשות התחרות של הודו העניקה בסוף השבוע אישור למיזוג חברות התעופה של תאגיד :TATA Vistara ואייר אינדיה, בכפוף לתנאים ספציפיים. מיזוג זה ימצב את אייר אינדיה כחברת התעופה הבינלאומית הגדולה ביותר בהודו וחברת התעופה השנייה בגודלה בתעופת הפנים, אחרי IndiGo.

האישור של רשות התחרות למיזוג כולל נגיעה גם לסינגפור איירליינס, השותפה בחברת Vistara, שתחזיק לאחר המיזוג מניות באייר אינדיה. האישור של רשות התחרות מותנה בכך שהצדדים יעמדו בהתחייבויות מרצון שנעשו במהלך התהליך.

ההחלטה לאישור המיזוג באה בעקבות תקופה של חוסר ודאות ובדיקה, בה רשות התחרות ביקשה הבהרות לגבי המיזוג המוצע על רקע החששות מהתחרות בענף התעופה.

עבור קבוצת TATA אישור המיזוג מהווה צעד משמעותי לקראת איחוד עסקי התעופה שלה. ויסטרה ואייר אינדיה הן שתיהן חברות תעופה בשירות מלא תחת תאגידTata , כאשר סינגפור איירליינס החזיקה ב-49% ממניות ויסטרה.

כחלק מהמיזוג סינגפור איירליינס הסכימה להשקיע בהון המניות המורחב של אייר אינדיה, ותרכוש אחזקה של 25.1 אחוזים בחברה. תאגיד Tata ישמור על המניות הנותרות של 74.9% בחברה המממוזגת.

המיזוג יחזק את השותפות של סינגפור איירליינס עם Tata ויעניק לה נתח אחזקה אסטרטגי בחברה גדולה פי כמה מזו של ויסטרה. בהמשך למהלך המיזוג סינגפור איירליינס צפויה לשפר את הנוכחות שלה בהודו, לשרת את אסטרטגיית ההתרחבות שלה ולהיות שותפה בשוק תעופה ההודי הצומח במהירות.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: הודואייר אינדיה

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: