אא

חופשה באילת בפחות מ-400 שקל ללילה. מתי ואיפה?

עכשיו בתקופה שבין אחרי חופשת הקיץ לחגי תשרי, המחירים באילת יורדים. עד כמה יורדים? הכירו את מתחם "נופש דירות אלמוגים" המציע כעת אירוח בפחות מ-400 שקל ללילה לחדר

נופש דירות אלמוגים. צילום: אסף פינצ'וק נופש דירות אלמוגים. צילום: אסף פינצ'וק

יש משהו נחמד ושונה בלהעביר חופשה באילת בדירה מאובזרת כמו בבית, אבל באווירה של בית מלון. וזה אומר: שירותי ניקיון (זמינים כל יום עד השעה 16:00), מגבות נקיות, מצעים, בריכת שחייה עם מציל, בר קוקטיילים וארטיקים בבריכה, חדר כושר, מסכי טלוויזיה עם חבילת ערוצים של יס, WiFi, לובי זמין 24/7 והשוס, מינימרקט אין האוס שפתוח עד השעה 01:00.

מתחם דירות הנופש אלמוגים, ברחוב ההשכלה בעיר, מתפקד כבר כשני עשורים כמגורי עובדים של רשתות בתי המלון הגדולות בעיר (הרבה חיילים משוחררים). במתחם 8 בניינים המכילים 700 דירות שברובן מתגוררים עובדי בתי מלון. במבט ראשוני, זה נראה קצת מוזר לנפוש במתחם שבו מתגוררים גם אנשים שלא באו לנפוש כמוכם. אבל ברגע שנכנסים פנימה, אל תוך הדירה, הראייה קצת משתנה. "לפני כשנתיים הכנסנו למתחם הזה גם את סגמנט הנופש והסבנו 56 דירות לדירות נופש מעוצבות", אומר לפספורטניוז סלע קולקר, מנכ״ל דירות נופש אלמוגים.

סופרמרקט בתוך מתחם הנופש. צילום: ספיר  פרץסופרמרקט בתוך מתחם הנופש. צילום: ספיר פרץ

הדירות

כל הדירות, שכולן משופצות ומעוצבות בעיצוב מודרני, מאובזרות במטבח הכולל את כל מה שצריך כדי לדגם ארוחות הום מייד, אך הן שונות זו מזו. יש דירות גלריה שמתאימות לזוג עם 3 ילדים, יש דירות סטודיו עם מיטות קומתיים שמתאימות לזוג עם 2 ילדים ויש גם את "הצימר הרומנטי" שמתאים לזוג בלי ילדים. יש גם שתי דירות שנקראות "הדירה הנדירה" שהן דירות קרקע עם מרפסת ממנה יש יציאה ישירה לבריכת השחייה. סופר נוח למשפחות עם ילדים.

דירות מעוצבות. צילום: אסף פינצ'וקדירות מעוצבות. צילום: אסף פינצ'וק

בריכה ומסעדה

האירוח במתחם אינו כולל חדר אוכל. אם כי, בלובי יש את מסעדת "מתתיהו" שמגישה ארוחת בוקר ישראלית חלבית לפי בחירה מתפריט ועולה 65 שקל לאדם. אפשר לאכול במקום גם ארוחת צהרים בשרית. בתפריט הצהריים, בין היתר, המבורגרים ושניצלים. המסעדה פועלת עד השעה 18:00. השם מתתיהו, אגב, מנציח את מתתיהו שמואלביץ', מגדולי לוחמי הלח"י, שנידון למוות על ידי השלטון הבריטי בארץ ישראל והצליח לברוח פעמיים מבתי הכלא בלטרון ובירושלים. מאוחר יותר שימש כמנכ"ל משרד ראש הממשלה בימי מנחם בגין והלך לעולמו ב-1995.

בריכת השחייה במתחם לא גדולה אבל גם לא קטנה, בינונית עם שירותי הצלה עד השעה 19:00. לבריכה הזו רשאים להיכנס גם עובדי רשתות בתי המלון בעיר המתגוררים כאמור במתחם.

בריכה לא גדולה. צילום: אסף פינצ'וקבריכה לא גדולה. צילום: אסף פינצ'וק

המחירים

לדברי קולקר, מנכ״ל דירות נופש אלמוגים, המחירים מתחילים ב-350 שקל ללילה לחדר מחוץ לעונה וכ-700-1,000 שקל בממוצע ללילה לחדר בשיא העונה. "ביולי אוגוסט, סוכות ובפסח אנחנו בתפוסה מלאה. הדירות הטובות נתפסות מראש", אומר קולקר.

המחירים נכון לכתיבת שורות אלה:

ספטמבר אמצ״ש החל מ-350 שקל ללילה לחדר.

ספטמבר סופ״ש החל מ-390 שקל.

אוקטובר אמצ״ש החל מ-350 שקל.

אוקטובר סופ״ש החל מ-490 שקל.

ראש השנה החל מ-800 שקל.

סוכות החל מ-1,000 שקל לחדר.

חשוב לציין כי בתקופות מבוקשות קיים מינימום הזמנה של שני לילות.

לסיכום

אם לא אכפת לכם להיות רחוקים קצת מהים והטיילת (ואולי זה בכלל יתרון להיות רחוקים מהצנטרום ההומה של העיר) ולא מפריע לכם לוותר על חדרי האוכל הגדולים והשופעים של מלונות היוקרה בעיר, מתחם דירות נופש אלמוגים הוא אופציה.

צילום: אסף פינצ'וקצילום: אסף פינצ'וק

הכותבת הייתה אורחת "נופש דירות אלמוגים".

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: אילת

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: