אא

אשת טורס רכשה מלון במונטנגרו ב-6 מיליון אירו

חברת התיירות רכשה את מלון Kings Park Hotel בפודגוריצה הבירה כחלק ממהלך אסטרטגי להעמקת פעילותה במונטנגרו. מנכ"ל אשת טורס: "מקיימים מו"מ לרכישת מלונות נוספים ביעד"

אפרים קרמר, מנכ"ל אשת טורס. צילום: סלי פרג' אפרים קרמר, מנכ"ל אשת טורס. צילום: סלי פרג'

אשת טורס רכשה את מלוןKings Park Hotel (לשעבר מלון Nikić) במרכז העיר פודגוריצה, בירת מונטנגרו. המלון, שמכיל 73 חדרים, נרכש וישופץ בעלות כוללת של 6 מיליון אירו וייפתח לקהל בחודש נובמבר השנה.

מאשת טורס נמסר כי רכישת המלון היא חלק ממהלך אסטרטגי של החברה הרואה במונטנגרו יעד מרכזי לתיירות ישראלית בשנים הקרובות. בשנתיים האחרונות הוציאה אשת טורס ליעד כ-10,000 ישראלים מדי שנה. בשנים האחרונות מונטנגרו נהנית מ"בום תיירותי" ומתנועה מאסיבית של תיירים אירופים, אמריקאים, סינים וישראלים. ב-2017 הצטרפה המדינה לברית נאט"ו ועברה מהגמוניה רוסית להגמוניה מערבית, שמגבירה את תנועת התיירות מכל העולם.

צילום: יח״צ, אשת טורסצילום: יח״צ, אשת טורס

מונטנגרו נמצאת במרחק כשעתיים וחצי טיסה מישראל. בחודשי הקיץ הופעלו כ-15 טיסות שבועיות ישירות מישראל למונטנגרו.

אפרים קרמר, מנכ"ל אשת טורס: "אשת טורס היא מנושאות הדגל של התיירות הישראלית במונטנגרו ורכישת המלון היא צעד נוסף בהעמקת הפעילות שלנו ביעד. אנו מתכוונים להמשיך ולפתח את התיירות הישראלית השנה. אשת טורס התחילה לטוס בחודש מרץ ותמשיך בטיסות עד חודש נובמבר השנה. עם הפתיחה הצפויה של אתר הסקי בקולשין בשנת 2025 נשאף לפעילות של 12 חודשים בשנה. בנוסף, באמצעות חברת הבת 'בוץ' נרחיב את פעילות ה-outdoor שלנו במונטנגרו המציעה נופים יפים ומגוונים ושלל פעילות רפטינג, ספורט ימי, מסלולי רכיבה על אופניים, מסלולי הליכה ונסיעה בג'יפ".

עוד לדבריו, אשת טורס מתכוונת להמשיך להעמיק את הפעילות במדינה ומקיימת כעת מו"מ לרכישת מלונות נוספים ביעד שיפתחו בשנת 2025-2026.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: אשת טורס

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: