אא

השף אסף גרניט הפתיע את נוסעי פריז והשיק את תפריט האוכל החדש

על מטוס הדרימליינר בטיסת אלעל לפריז הושק אתמול בבוקר לראשונה התפריט חדש בניצוחו של השף אסף גרניט מעוטר כוכב המישלן אשר הפתיע בעצמו את הנוסעים, הגיש את המנות ובדק את התגובות מקרוב

אסף גרניט על הטיסה לפריז. צילום: יח״צ, אל על אסף גרניט על הטיסה לפריז. צילום: יח״צ, אל על

הבוקר (שלישי), בטיסת אל על לפריז, בירת הקולינריה, הוגש לראשונה התפריט החדש למטוסים, לאחר מספר חודשי עבודה מאומצים של הצוותים הקולינריים של אל על יחד עם השף אסף גרניט. 

במהלך הטיסה הסביר השף על תהליך הרכבת התפריט ועל החיבור האישי שלו: "כור ההיתוך הישראלי תמיד היה ההשראה הקולינרית שלי. חיבור בין יעד ליעד, בין מדינה למדינה ובין תרבות אחת לאחרת. באוויר האוכל שלי נמצא "הכי בבית בעולם", גם חומרי הגלם המקומיים והעכשוויים הנשענים על המתכונים של פעם. התרגשתי לפגוש את הנוסעים הראשונים שטעמו את התפריט שעמלנו עליו רבות ולראות את התגובות הנלהבות שלהם".

בין המנות אשר הוגשו לנוסעים מהתפריט החדש שנבנה על פי החזון הקולינרי של השף אסף גרניט היו מנות מגוונות היוצרות פיוז'ן בין המטבח הישראלי המסורתי לבין המטבח המודרני.

במחלקות העסקים והפרימיום הוגשה ארוחת הבוקר החדשה וגם נוסעי מחלקת התיירים בטיסה זו פונקו בארוחת הבוקר של מחלקת הפרימיום. בין המנות שהוגשו היו סלסילת הלחמים, סלט שוק בתוספת קרוטוני עבאדי, יוגורטים של משק יעקבס, אומלט '99 פטריות', לבאנה זעתר, קובנה עם רסק, סחוג, וביצה קשה, מלבי לקינוח ועוד.
 

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: אל על

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: