אא

הדוד מהמונופול הגיע לקמפינסקי: ההצעה היחודית של מנכ״ל המלון

גיא קלימן, מנכ״ל המלון נפגש עם אמן הפופ-ארט האמריקאי אלק אנדון. במהלך הפגישה, הציעו לו הצעה יחודית - לבטא את האומנות שלו בלב תל אביב, על גבי קיר המלון

גיא קלימן ואלק אנדון. צילום: שי גרינברג גיא קלימן ואלק אנדון. צילום: שי גרינברג

גיא קלימן, מנכ"ל מלון דיוויד קמפינסקי ת"א נפגש עם אמן הפופ-ארט האמריקאי אלק אנדון, המזוהה עם ציורי הגרפיטי של הדוד מהמונופול עם המגבעת אותו החל לצייר על קירות ברחבי העולם בעקבות קריסת הוולסטריט. 

קליימן הציע לאנדון הצעה הצעה יחודית - אפשרות לבטא את האומנות שלו על גבי קיר המלון בגודל 10 מטר על 4 מטר במיקום מרכזי בתל אביב. כעבור 6 שעות עבודה השלים אלק את היצירה כשלצד הדוד מהמונופול הוסיף את הדמות של ריצ׳י ריץ הילד העשיר בעולם שהגיעו לבקר בתל אביב. 

שיתוף הפעולה מאפשר לנו להנגיש את עולם האירוח היוקרתי עם העולם התוסס של אמנות הרחוב". ציין קלימן, מנכ"ל קמפינסקי ת"א, "נכון להיום, אחד הסיורים הפופולריים בקרב ישראלים בכלל ותיירים בפרט הוא סיורי הגרפיטי ברחבי תל אביב. כעת, אין לי ספק שהיצירה האייקונית של אלק מונופולי תהפוך לנקודה מרכזית בסיורים הללו ותתרום רבות לתדמיתה הססגונית של העיר תל אביב".

במרוצת השנים הפכו ציורי הגרפיטי של אלק מונופולי לתמונות ולפסלי אקריל נוצצים, שמוצגים בגלריות הנחשבות בעולם ונמכרות במחיר של החל מאלפי דולרים ועד מאה אלף דולר ליצירה. ברשימת הלקוחות שלו ידוענים כמו רוברט דה נירו, מיילי סיירוס, רובין ת'יק, סנופ דוג, סת' רוג'ן ולקוחות פרטיים שנמצאים במקום מכובד ברשימת עשירי העולם. 
 
 

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: רשת מלונות קמפינסקי

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: