אא

אשת השנה של פספורטניוז לשנת תשפ"ג: דינה בן טל-גננסיה, מנכ"לית אל על

המנכ"לית הראשונה בתולדות אל על, דינה בן טל-גננסיה, מציינת שנה ו-4 חודשים בתפקיד אליו נכנסה בתקופה הקשה של החברה והענף והטיסה אותה לתוצאות מצוינות. הערב (ג') הוכרזה כאשת השנה של פספורט באירוע הגאלה השנתי

צילום: פספורטניוז צילום: פספורטניוז

מנכ"לית אל על, דינה בן טל-גננסיה, היא אשת השנה של פספורט לשנת תשפ"ג. בן טל-גננסיה הוכרזה כאשת השנה באירוע הגאלה השנתי של קבוצת פספורט שהתקיים הערב (ג') בסטוקו, תל אביב.

בן טל-גננסיה היא האישה הראשונה בתפקיד מנכ"לית אל על והאישה הראשונה שנבחרה על ידי פספורט באירוע "איש השנה".

מנכ"לית אל על נבחרה על ידי ועדה שהתכנסה במהלך החודש האחרון. חברי הוועדה: טלי לאופר, מנכ"לית התאחדות משרדי הנסיעות, יעל דניאלי, מנכ"לית התאחדות המלונות, קובי זוסמן, מנכ"ל יאטא ישראל, עדי אזולאי, יו"ר קבוצת פספורט ואפרת דורון, מנכ"לית פספורט.

חברי הוועדה בחנו את המועמדים השונים והישגיהם במהלך השנה החולפת. הקריטריונים שנבחנו, בין היתר, בנוגע למועמדים היו: פיתוח המוצר/החברות שבאחריותם במהלך השנה; שינוי וחדשנות במיתוג ובשיווק; ושדרוג ברמת חווית הלקוח.

בבחינת כלל המדדים ואבני הדרך, בן טל-גננסיה נמצאה הראויה ביותר לתואר אשת השנה. זאת לאחר שהפגינה בשנה אחת התמודדות עם מציאות חדשה של בעלי בית חדשים בתום משבר הקורונה, פתרון בדרכי שלום של משבר הטייסים והעובדים, הוספת יעדים חדשים ובלעדיים והליך מאוד דרמטי של שינוי המיתוג והשיווק (שף חדש, אסף גרניט, פרזונטורים בהם הזמרים חנן בן ארי ונעה קירל) ותכנית מועדון הנוסע המתמיד.

בראיון מיוחד שנתנה למגזין סיכום שנה של פספורט שיתפה, בין היתר, כיצד בטיסת החזור של אל על מניו יורק, לשם טסה לראיון עבודה עם בעל השליטה קנת' רוזנברג לתפקיד מנכ"לית החברה, נכנסה לקוקפיט כדי לומר שלום לטייסים. אחד מהם אמר לה שבגלל שהיא אישה, הסיכוי שלה לקבל את התפקיד – נמוך. "באותו יום בקוקפיט, שאלתי את הטייס 'למה אתה אומר את זה?'. הוא השיב, 'אין מה לעשות, שילוב של בעלים דתיים ואישה'. אמרתי לו, 'אבל אתם תתנו לי צ'אנס'. שבוע אחרי, פורסם המינוי שלי לתפקיד. לפני כחודש יצא לי לחזור בטיסה עם אותו טייס. אמרתי לו 'בוא נסגור עכשיו חשבון'. הוא אמר, 'את ממזרה, ידעת'. עניתי, 'לא יכולתי לדעת עד הבורד עצמו".

הראיון המלא עם בן טל-גננסיה יפורסם כאן בקרוב.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: סוכני נסיעותאל עלדינה בן טל

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: