אא

שר התיירות: ״בגלל המחירים של תיירות הפנים, נוח לנו לטוס לחו"ל״

חיים כץ סיפר בערב הגאלה השנתי של קבוצת פספורט: "אמרתי לדוד פתאל, לא יכול להיות שהבן שלי בתעשייה האווירית, מטיס בחודש הבא עשרה מטוסים לבטומי ולא בא לאילת״

שר התיירות חיים כץ שר התיירות חיים כץ

שר התיירות, חיים כץ, תקף אמש (שלישי) את המלונאים באילת על רקע מחירי הלינות בעיר הדרומית, במסגרת ערב הגאלה השנתי של קבוצת פספורט של תעשיית התיירות והתעופה בישראל.

השר כץ סיפר במסגרת האירוע שנערך במתחם האירועים סטוקו בת"א: "נראה לי שבאילת התפוסות ירדו מ-78-80% ל-60%, ואם הם לא יתעשתו אז כנראה שלא יהיו להם לקוחות. היום פגשתי את דוד פתאל",  סיפר כץ והמשיך: ״אמרתי לו תקשיב, לא יכול להיות שהבן שלי בתעשייה האווירית (יאיר כץ, מזכיר ארגון העובדים, מ.ה.) מטיס בחודש הבא עשרה מטוסים לבטומי ולא בא לאילת. הוא אומר לי, תשמע, המחירים של העובדים. אמרתי לו, תקשיב, אנחנו קוראים מאזנים, חברה ציבורית, רואים את הרווחיות. אנחנו יודעים בדיוק, אתה מספר לי עובד כזה עובד אחר, קבענו שניפגש״, אמר שר התיירות.

כץ הוסיף: ״בגלל המחירים של תיירות פנים, נוח לנו לטוס לחו"ל, גם עוברים בנתב"ג עם דיוטי, גם חוויה לחו"ל. אנחנו לא רוצים שהתיירות הפנימית בארץ תפגע. אנחנו כמשרד, ואתם כסוכנים ובעלי המלונות, צריכים להגיע לקונצנזוס, לעשות חבילות של מאות- אלפי חדרים בשנה במחירים מוגדרים לכל העונות ולהעיר את התיירות בארץ. זו ההזדמנות של התיירנים, בעלי המלונות, אנחנו נירתם".

דוד פתאל. צילום: רונן מחלבדוד פתאל. צילום: רונן מחלב
דוד פתאל. צילום: רונן מחלבדוד פתאל. צילום: רונן מחלב

 

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: דוד פתאלפספורטפספורט עיתון התיירות והתעופה של ישראלחיים כץ

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: