אא

ישיר לאיסאווירה: ארקיע השיקה טיסה ראשונה ליעד האקזוטי במרוקו

במעמד שגריר מרוקו בישראל הרב דויד פינטו וראש עיריית.איסאווירה, הושקה הטיסה הראשונה של ארקיע אל יעד הגלישות המבוקש, איסאווירה. מנכ"ל ארקיע: "יעד ייחודי המציע חוף ים יפיפה, תרבות, פסטיבלים וארכיטקטורה"

צילום: דוברות ארקיע צילום: דוברות ארקיע

ארקיע השיקה הבוקר (ה') את הטיסה הראשונה הישירה שלה לאיסאווירה שבמרוקו, במעמד שגריר מרוקו בישראל, עבד אלרחים ביוד, הרב דויד פינטו, ראש עיריית איסאווירה, טריק עותמאני, חליד פאתחי מנהל לשכת התיירות של מרוקו ומנכ"ל ארקיע, גדי טפר. 

איסווירה היא היעד השני של ארקיע למרוקו שתפעיל את הקו אל היעד האמור בכל יום ראשון. בימי שלישי וחמישי ארקיע תפעיל את קו הטיסות למרקש. 

איסווירה היא עיר נמל הממוקמת לחוף האוקיינוס האטלנטי, בין קזבלנקה לאגאדיר. העיר שוכנת סביב מפרץ ברוחב של 2.5 ק"מ, שעל פתחו מגונן האי מוגדור, ונחשבת ליעד גלישות מבוקש. 

גדי טפר, יו״ר ומנכ״ל קבוצת ארקיע: ״אני מתרגש להשיק את הטיסה הראשונה לאיסאווירה, במסגרת ההסכם ההיסטורי עם מרוקו, אשר יאפשר לישראלים ליהנות מהיעד הייחודי המציע לתייר הישראלי, חוף ים יפיפה, תרבות, פסטיבלים וארכיטקטורה ייחודית. אני רוצה להודות למלך מרוקו על הידוק היחסים וההסכם בין המדינות".

 

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: ארקיעמרוקו

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: