אא

לרגל החגים: 4 מקומות אירוח מיוחדים בגליל המערבי

בין ארוחת חג אחת לאחרת, המוני מטיילים יבלו במגוון רחב של יעדים בתוך הארץ ומסביב לעולם. תקופת החגים בספטמבר-אוקטובר מאפשרת ביקור באטרקציות, מסלולים ומקומות במזג אוויר נוח וחמים

דולפין וילג'. צילום: Booking.com דולפין וילג'. צילום: Booking.com

חברת Booking.com אספה ארבעה מקומות אירוח מיוחדים שמרוכזים בגליל המערבי, כשעה וחצי נסיעה ברכב מגוש דן. האזור המדובר מתחיל בקריות בדרום ועד לראש הנקרה בצפון, כך שאפשר להגיע אליו גם ברכבת או בתחבורה ציבורית. הגליל המערבי גדוש באטרקציות, פארקים, מוזיאונים, מקומות קולינריים, חופים ופינות חמד לבילוי קצר או ארוך, המתאימים לכל המשפחה - ואידיאליים לחגי תשרי. 

'זידאן סאראי' – להרגיש כמו סולטן

דירת הנופש 'זידאן סאראי' (Zidan Sarai) ממוקמת בעיר העתיקה של עכו, במרחק של 1.6 ק"מ מחוף הים. היא קרובה לגנים הבהאים בעיר, ומאפשרת גישה נוחה למסעדות האותנטיות ולשוק העירוני המפורסם. הסוויטה כוללת חמאם פרטי, מטבחון מאובזר עם מכונת קפה וסלון מרווח. עם קירות האבן שלה, הקשתות והפריטים עיצוביים מטורקיה ומרוקו, תזכו ליהנות מאירוח ברוח הסולטנים והנסיכים הקדומים. 

זידאן סאראי. צילום: Booking.comזידאן סאראי. צילום: Booking.com

 The Magic Truck – חופשה באווירה חדשה

"משאית הקסם" הוסבה לבקתת נופש מודרנית, הכוללת מתקן ברביקיו ומרפסת המשקיפה על מטעי הפירות והשדות מסביב. כאן תוכלו לנפוש בשקט מושלם ורחוק מהמולת הערים הגדולות. המשאית מתאימה לעד 6 אנשים, וניתן להביא גם חיות מחמד. היא ממוקמת במושב עמקה, הנמצא כ-14 ק"מ מהעיר עכו.

דולפין וילג' – כפר נופש באווירת תאילנד

כפר הנופש "דולפין וילג'" הממוקם במושב שבי ציון הוא כמו קפיצה קטנה לכפרי הנופש באיי יוון. עם שילוב של עץ, אביזרי גלישה ואווירה חופשית וקלילה, השהייה ב"דולפין וילג'" תהפוך את הבילוי המשפחתי לחוויה מיוחדת. לרשות האורחים מוצעות עגלות חוף הכוללות ציוד כמו כסאות ושמשיות לשימוש חופשי, כאשר חוף הים של מושב שבי ציון ממוקם כ-80 מטר מהמלון. כפר הנופש מציע מגוון של בקתות נופש, המתאימות לזוג או ל-5 או 7 נפשות, וחלק מהיחידות כוללות גם ג'קוזי פרטי להירגע בו בסוף היום. מושב שבי ציון ממוקם בסמוך לעיר נהריה ובצמוד לקיבוץ לוחמי הגטאות, וניתן למצוא בו מגוון רחב של אטרקציות, כולל מסעדות, ברים עם הופעות חיות וחנות להשכרת אופניים לטיול עצמי. 

מלון האפנדי – ההיסטוריה קמה לתחייה

מלון הבוטיק היוקרתי "האפנדי" הממוקם בעיר העתיקה בעכו זכה בפרס "חווית האירוח הטובה ביותר" לשנת 2023 בסקר Traveller Review Awards של Booking.com. את ארוחת הבוקרניתן לאכול באולם הסעודות המיוחד, סביב שולחנות אבירים השייכים לתקופת האימפריה העות'מאנית. בנוסף, מומלץ לקבוע טיפול בספא המקומי הכולל חמאם טורקי, או לבקר במרתף היין המיוחד המציע מגוון רחב של יינות ישראליים. עלייה לראש המבנה חושפת טרסה רחבת ידיים, המאפשרת התבוננות למפרץ חיפה ועד לראש הנקרה. 

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: בוקינג.קום

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: