אא

בעקבות הזינוק במספר הנוסעים: שטחי ההסעדה בנתב"ג יגדלו

רשות שדות התעופה מפרסמת בימים אלה מכרזים להוספת בתי קפה ומסעדות בטרמינלים 3 ו-1 בנתב"ג, בהם פועלים כיום 29 מתחמי הסעדה. שרת התחבורה: "מטרתנו להבטיח שאזורי ההמתנה בנתב"ג יהיו נעימים ומזמינים"

קפה קפה בטרמינל 1. צילום: ספיר פרץ קפה קפה בטרמינל 1. צילום: ספיר פרץ

כמענה לגידול בתנועת הנוסעים, יורחבו בשנתיים הקרובות שטחי ההסעדה בנתב"ג בהשקעה של מיליוני שקלים. במסגרת הרצון להרחיב את תמהיל בתי הקפה, המסעדות ומגוון המוצרים וכן יורחבו מתחמי מחלקות העסקים וטרקליני האירוח - רשות שדות התעופה מפרסמת בימים אלה שורה של מכרזים מסחריים להוספת בתי קפה ומסעדות בטרמינל 1 ובטרמינל 3 בנתב"ג. המכרזים החדשים הותאמו למגמות עדכניות בשוק התעופה המקומי והבינלאומי, ולשינויים בהרגלי הצריכה בעקבות משבר הקורונה.

המכרזים הראשונים שיוצאים היום (7/9) הם להפעלת בית קפה בדיוטי פרי של טרמינל 1, מסעדה חלבית בדיוטי פרי של טרמינל 3 ובית מאפה באולם מקבלי הפנים בטרמינל 3. בס"כ צפויים לצאת בזמן הקרוב מכרזים להפעלת 11 מתחמי מזון בנתב"ג.

צילום: ספיר פרץצילום: ספיר פרץ

כל המכרזים הינם לתקופה של 5 שנים עם אפשרות של רש"ת להאריך אותם לתקופה נוספת של 3 שנים. למכרזים רשאיות לגשת רשתות מנוסות ויציבות על מנת לוודא רמת שירות מיטבית לנוסעים. כל מכרזי ההסעדה כוללים מוצרים שיהיו בפיקוח וימכרו בהתאם למחירם ברשת בשוק המקומי. כמו כן, רש"ת תמשיך בשילוב מוצרים שמחירם יהיה בפיקוח וללא שינוי לאורך תקופת ההתקשרות ובכלל זה אספרסו או מים מינרלים ב-8 שקלים וקפה הפוך או קרואסון ב-12 שקלים בלבד.

בטרמינלים 3 ו-1 בנתב"ג פועלים כיום 29 מתחמי הסעדה. בשנת 2022 רשמו המתחמים מחזור של כ-350 מיליון שקל. הפידיון לנוסע יוצא עמד על במוצע על סך של 37 שקל, גידול של כ-32% לעומת שנת 2019, שנת השיא בתנועת הנוסעים בנתב"ג לפני משבר הקורונה.

שרת התחבורה, מירי רגב: "הגידול המואץ בתנועת הנוסעים מלמד על איתנות הכלכלה הישראלית ועל האטרקטיביות של מדינת ישראל עבור מיליוני תיירים ואנשי עסקים. נתב"ג הוא שער הכניסה והיציאה העיקרי של מדינת ישראל, ומטרתנו היא להבטיח כי המעבר בו יהיה קל ומהיר, וכי אזורי ההמתנה יהיו נעימים ומזמינים. לפיכך, הנחתי את רשות שדות התעופה לצאת למכרזים חדשים, הראשונים מאז תחילת משבר הקורונה, כדי לשפר את חווית הנוסע בכל הדרכים".

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: נתב"גמירי רגב שרת התחבורה

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: