אא

SWISS: כל כרטיסי טיסות הפנים בין ציריך לז'נבה בשווייץ כוללים 'תעריפים ירוקים'

צעד נוסף של חברת התעופה השוויצרית במהלך לצמצם את פליטות הפחמן, שמשמעותו שילוב של דלק תעופה בר-קיימא SAF בטיסות בין שני היעדים ותרומה למיזמים להגנת האקלים

צילום: 123rf צילום: 123rf

בטיסות הפנים בשווייץ, בין ציריך לז'נבה, מהיום והלאה כל כרטיסי הטיסה נקובים ב'תעריפים ירוקים', הכוללים תוספת מחיר עבור קיזוז פליטת הפחמן. התקנה החדשה של 'תעריפים ירוקים' בלבד בקו זה חלה אך ורק על טיסות בין שתי הערים ולא על טיסות המשך.

SWISS הציגה את 'התעריפים הירוקים' החדשים שלה לצד הצעות המחיר הרגילות כבר בתחילת השנה, והיו כבר נוסעים, שרכשו כרטיסי נסיעה בתעריפים ירוקים, ואפשרו לחברת התעופה להפחית את פליטת הפחמן באמצעות רכישת דלק תעופה בר-קיימא SAF ואף לתרום למיזמים להגנת האקלים.

החל מהיום, ה-7 בספטמבר, חברת Swiss International Air Lines SWISS תציע רק 'תעריף ירוק', הכולל רכיב של קיזוז פחמן, בטיסות הפנים שלה בין ציריך לז'נבה. מהסכום הנוסף ב'תעריף הירוק' 20 אחוז מהפליטות מתקזזות באמצעות רכישות של דלק תעופה בר-קיימא (SAF), בעוד ש-80 אחוז מוקדשים למיזמים איכותיים להגנת אקלים.

יתר על כן, SWISS גם מציעה לאחרונה לנוסעים בקו ציריך-ז'נבה תעריף מתוגבר של 'נסיעה ירוקה', אשר מקזזת 50 אחוז מהפליטות באמצעות רכישות של SAF, בעוד ששאר 50 האחוזים ניתנים לפרויקטים להגנת האקלים.

"אנו נושאים באחריות גדולה כלפי החברה והסביבה", אומר מנכ"ל החברה Dieter Vranckx. "אנו שואפים להפוך את SWISS לחברה לא פליטת פחמן לחלוטין עד 2050, ועלינו לנקוט מגוון רחב של פעולות כדי להשיג את היעד השאפתני הזה. אימוץ 'תעריפים ירוקים' עבור כל הטיסות הפנימיות שלנו בשווייץ הוא מרכיב מרכזי ושלב נוסף באסטרטגיה זו, ואנו נמשיך להרחיב בהתמדה את ההצעות השונות שלנו לטיסות בנות קיימא יותר".

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: SWISSז'נבהציריך

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: