אא

פולין על מפת כוכבי המישלן עם 3 מסעדות חדשות

גאווה פולנית: שלוש מסעדות זכו בכוכבי מישלן, ויכללו בקבוצת העילית של מסעדות המבטיחות חוויה קולינרית איכותית. זוהי הפעם הראשונה שמסעדות פולניות זוכות לתואר המכובד

מסעדת MUGA. צילום: MUGA מסעדת MUGA. צילום: MUGA

פולין פותחת פרק חדש בענף התיירות הקולינרית, עם זכייתן של שלוש מסעדות בכוכבי מישלן. הראשונה שבהן היא מסעדת "BOTTIGILERIA 1881" של השף פשמישלב קלימה שבעיר קרקוב.

התפריט במסעדה מצליח לעורר זכרונות ילדות. הוא מתאפיין בחומרי גלם טריים ומוצרים שנבחרו בקפידה, ועשויות בטכניקות בישול פולניות מסורתיות. לצידם, תמצאו מגוון רחב של יינות קלאסיים איכותיים ממרכז אירופה, כולל פולין, המגודלים בשיטות טבעיות.

מסעדת NUTA של השף אנדריאה קמסטרה, וורשה

השנייה ברשימה היא מסעדת NUTA, המתאפיינת במטבח פולני עם נגיעות איטלקיות וטוויסט אסיאתי עדין. השף קמסטרה משלב טכניקות מודרניות ומסורתיות עם שילובי טעמים יצירתיים. התשוקה והכבוד שלו למוצרים טבעיים מגיעה מעיר הולדתו, בארי שבאיטליה. המסעדה זכתה בכוכב מישלן הנכסף לאחר 13 חודשי פעילות בלבד.

מנות המסעדה מוגשות בסגנון וירטואוזי, ומשוות תחושה של טיול בנשמתו של שף קמסטרה. במקום מוגשים יינות סרביים, הונגריים, ואף יינות תפוז, המתכתבים עם המנות שבתפריט.

השף אנדרה קמסטרה ממסעדת NUTA. צילום: מסעדת NUTAהשף אנדרה קמסטרה ממסעדת NUTA. צילום: מסעדת NUTA

מסעדת Muga, פוזנן

המסעדה ממוקמת בשוק הישן של פוזנן ומהווה מקום מפגש אידיאלי לפודיז שמעריכים מטבח אלגנטי ומעודן. היא נפתחה בשנת 2014, ומאז התבלטה הודות למנות עונתיות בעלות טעמים עוצמתיים שיוצרים ניגודיות מאוזנת להפליא. במנות מוקדשת תשומת לב רבה לאסתטיקת ההגשה ושילוב טעמים הרמוני. הדרך הטובה ביותר לחוות את כל מה שיש למסעדה להציע היא באמצעות תפריט הטעימות. מבנה המסעדה נמצא בתוך חנות היין CASA DE VINOS, בה נמכרים למעלה מ-500 מותגי יינות מכל העולם.

צילום: מסעדת MUGAצילום: מסעדת MUGA

מסעדות פולניות מומלצות נוספות

בנוסף לשלוש הזוכות, מספר מסעדות נוספות קיבלו את סימון ביב גורמאן (Bib Gourmand) למוסדות שמעניקים תמורה טובה לכסף. בוורשה, נבחרו המסעדות alewino, Kieliszki na Próżnej, Koneser Grill, Le Braci. בפוזאן, מדובר ב- Fromażeria ו-TU.REStAURANT. ובקרקוב, נבחרה מסעדת MOLÁM. לצידן, פורסמו המלצות מישלן נוספות לבקר בשלל מסעדות בוורשה, פוזאן, קרקוב ומסעדת Giewont בקושצ'ליסקו.

צילום: מסעדת MUGAצילום: מסעדת MUGA

דורותה זנדרוזנה מארגון התיירות הפולנית, מגיבה על הבשורה: "אני שמחה על הזכייה ומברכת בחום את המסעדות המצוינות שזכו במישלן, דבר שהופך אותן במיידית לשגרירות הקולינריה של פולין. זהו רגע מיוחד מאוד ומרגש לפיתוח התיירות הקולינרית שלנו בשוק בינלאומי. אני מאמינה שהמסעדות והשפים בפרט יספקו לאורחים חוויה קולינרית אותנטית ומעודנת שהם לא ישכחו מהר".

צילום: מסעדת MUGAצילום: מסעדת MUGA

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: פוליןקולינריה

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: