אא

קבוצת התעופה Air France-KLM ו-Etihad Airways מרחיבות את שיתוף הפעולה המסחרי והתפעולי

חברות התעופה מרחיבות את הסכמי הקוד-שייר והאינטרליין שלהן למגוון קווים חדשים, ומתחילות, בין שאר היוזמות, שותפות בתוכניות הנוסע המתמיד וגישה הדדית לטרקלינים

צילום: איתיחאד איירווייס צילום: איתיחאד איירווייס

קבוצת התעופה אייר פראנס-KLM  ו-איתיחאד איירווייס, חברת התעופה הלאומית של איחוד האמירויות הערביות, חתמו מזכר הבנות (MoU) שמטרתו לשפר את שיתוף הפעולה שלהן במגוון תחומים, כגון: קשרי נוסעים, תוכניות מועדוני נוסעים, תחזוקה ועוד.

בטקס החתימה, שהתקיים במטה של קבוצת אייר פראנס-KLM בפריס, השתתפו אנגוס קלארק, סגן נשיא ומנהל מסחרי ראשי של קבוצת אייר פראנס-KLM, ואריק דה, מנהל ההכנסות הראשי של איתיחאד איירווייס.

במסגרת הרחבת השותפות זו, אייר פראנס-KLM ו-איתיחאד מתכננים להרחיב את הסכמי הקוד-שייר והאינטרליין שלהן, שיזמו כבר ב-2012. כצעד ראשון, יותר מ-40 קווים חדשים ליעדים ברחבי אירופה, המזרח התיכון, אסיה פסיפיק ואוסטרליה, זמינים מעתה להזמנה לטיסות החל בעונת חורף 2023.

מזכר ההבנות כולל גם את האפשרות של הנוסעים המתמידים של Flying Blue ושל Etihad Guest להרוויח ולממש מיילים בשלוש חברות התעופה. חברות התעופה יבחנו גם מיקום משותף של טרמינלים, גישה הדדית לטרקלינים וטיפול משולב בשירותי הקרקע.

איתיחאד מפעילה כיום טיסות יומיות הן לפריס-שארל דה גול והן לאמסטרדם סכיפהול מנמל התעופה הבינלאומי של אבו דאבי.

אייר פראנס תתחיל להפעיל טיסות יומיות בין פריס-שארל דה גול לנמל התעופה הבינלאומי של אבו דאבי החל מה-29 באוקטובר 2023.

אנגוס קלארק, סגן נשיא ומנהל מסחרי ראשי של אייר פראנס-KLM, אמר בטקס החתימה על ההסכם: "אני שמח להמשיך לפתח את השותפות שלנו עם Etihad Airways. שיתוף הפעולה בן 11 השנים הזה מתרחב כעת עוד יותר, מכיוון שאנו שואפים לבחון הזדמנויות בתחזוקה ובתוכניות נאמנות, בנוסף לשיפור רשת המסלולים שלנו לטובת לקוחותינו מכל רחבי העולם. האטרקטיביות של אבו דאבי כיעד וכמרכז, המופעל על ידי הדומיננטיות הגדולה של איתיחאד, המשתרעת על פני דרום ודרום מזרח אסיה, כמו גם אוסטרליה, מביא עושר משמעותי לשותפות זו".

אריק דה, מנהל ההכנסות הראשי של איתיחאד, אמר: "אנו נרגשים להרחיב את שיתוף הפעולה שלנו עם אייר פראנס-KLM, כאשר מזכר ההבנות הזה משמש עדות לחזון המשותף שלנו ליצור נסיעות פרמיום עבור האורחים שלנו. מזכר הבנות הזה מתבסס על השותפות הקיימת שלנו באמצעות שיפורי רשת נרחבים יותר, כאשר אנו מציעים קישוריות משופרת בין אבו דאבי לפריס, ומינוף הרשת הנרחבת של קבוצת התעופה לאירופה ומחוצה לה. זה מתגבר את הכוונה של איתיחאד לחזק את הצמיחה התרבותית והכלכלית של אבו דאבי, כאשר אנו מצפים לקבל יותר אורחים הנהנים מנסיעות טובות יותר וחוויות משופרות לאורך הדרך".

מוקדם יותר השנה, אייר פראנס-KLM הודיעה כי חתמה על הסכם שיתוף פעולה עם רשות התרבות והתיירות של אבו דאבי במטרה לחזק את קשרי התיירות והתרבות בין אירופה לאבו דאבי.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: אייר פראנס ק.ל.מאיתיחאד איירוויסאבו דאבי

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: