אא

כ-60 אלף מטיילים ביקרו בשמורות הטבע והגנים הלאומיים במהלך השבת

כ-2500 מטיילים לנו בחניוני הלילה של רשות הטבע והגנים, עיקר הלנים באכזיב, מעיין חרוד וחורשת טל

צילום: Shutterstock צילום: Shutterstock

כ-60 אלף מטיילים ביקרו בשמורות הטבע והגנים הלאומיים במהלך השבת. 

על פי עדכון של רשות הטבע והגנים, כ-2500 מטיילים בחרו ללון בחניוני הלילה של רשות הטבע והגנים, עיקר הלנים באכזיב, מעיין חרוד וחורשת טל.

בין האתרים הבולטים הגן הלאומי קיסריה עם כ-3000 מבקרים הגן הלאומי, מצדה עם כ-2700 מבקרים, הגנים הלאומיים קומראן וגן השלושה כ-1900 מבקרים בכל אחד מהאתרים.

בשמורת הטבע חי בר כרמל מציינים את חודש הנשרים וזאת בסמוך ליום הנשר הבינלאומי. היום (שבת) התקיימה הפעילות הראשונה בשמורת הטבע חי בר כרמל כ-50 אחוז מאוכלוסיית הנשרים בארץ נכחדה בעשורים האחרונים, בעיקר בשל הרעלות שנגרמו משימוש לא חוקי בחומרי הדברה. רשות הטבע והגנים, יחד עם שותפים שנרתמו למשימה משקיעה מאמצים כבירים כדי למנוע את ההכחדה ואף לאושש את אוכלוסיית הנשרים בישראל.

מזי מג׳נאג׳י מוסקוביץ ראש אגף הסברה ברשות הטבע והגנים: ״בחודש ספטמבר, בסמוך ליום הנשר הבינלאומי, אנחנו מזמינים את המטיילים לפגוש ממש מקרוב את הנשרים של הכרמל ולשמוע ממדריכי רשות הטבע והגנים על הפעולות לשימור אוכלוסיית הנשרים ועל הקינונים במצוקי הכרמל שחזרו אחרי שנים. במהלך היום פגשו המבקרים את הנשרים למדו על נוצת הנשר, השוו את "מוטת הכנפיים" של האדם לזו של הנשר, וצפו בביצת הנשר ואיך משתמשים במשדר כדי לעקוב אחרי הנשרים.״

פעילויות נוספות יתקיימו בימי שבת 16.9, 23.9, 30.9. התחנות יפעלו ברצף בשעות 15:00-10:00.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: רשות הטבע והגנים

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: