אא

מרחיבה את הרשת: Emirates תפעיל טיסה יומית שלישית להונג קונג

חברת התעופה האמירתית תפעיל את הטיסה השלישית מדובאי כדי לענות על הביקוש ולשפר את הקישוריות ברשת שלה. החל ממתי תופעל הטיסה ובאיזה מטוס?

אמירייטס. צילום: Shutterstock אמירייטס. צילום: Shutterstock

Emirates הודיעה כי תפעיל טיסה יומית שלישית להונג קונג, החל מה-1 בנובמבר. הטיסה הנוספת, תופעל על ידי מטוס בואינג 777-300ER, קו ישיר זה יפעל בין דובאי להונג קונג ויתמוך בביקוש הגובר בקו זה.

Emirates מגדילה את הפעילות ל-21 טיסות בשבוע כדי לענות על הביקוש בשוק ולהציע ללקוחות גמישות, בחירה וקישוריות רבה יותר. עם הטיסה השלישית, Emirates תפעיל שתי טיסות יומיות ישירות להונג קונג בנוסף לטיסה היומית השלישית דרך בנגקוק.

התדירות היומית הנוספת בין הונג קונג לדובאי תפעל כ-EK382/383 בתצורה של 3 מחלקות, ומציעה מושבים במחלקה ראשונה, מחלקת עסקים ומחלקת תיירים.

הטיסות הנוספות שייפרסו בנובמבר יתווספו לטיסות הישירות בקו זה, שמספרן שמספרן EK380/381 וכן EK384/385, הפועלות עם עצירת ביניים קצרה בבנגקוק. שתי הטיסות יופעלו במטוסי הדגל A380 של Emirates, שנותר מבוקש מאוד על ידי מטיילים בשל תא הנוסעים המרווח והנוח שלו.

השירותים המוגברים של חברת התעופה להונג קונג צפויים להקל על קישוריות לנוסעים הטסים בין הונג קונג ליעדים פופולריים אחרים ברשת חברת התעופה כולל בריטניה, איחוד האמירויות, טורקיה ושלל יעדים באירופה.

Shuttertock. צילוםShuttertock. צילום

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: אמירייטסEmirates

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: