אא

סכסוך עסקי חריף בין החברה הקבלנית לבין בעלי השליטה במלון INK בת"א

החברה הקבלנית - רולידר, הגישה לביהמ"ש תביעה בסך של כ-13.4 מיליון שקל נגד בעלי השליטה במלון INK ברחוב ברנר 14 בת"א - איסתא נכסים וירון ואורי לוי, וזאת הסיבה

בית משפט. צילום: shutterstock בית משפט. צילום: shutterstock

סכסוך עסקי חריף בין חברת רודילר שעסקה בהקמת מלון INK ברחוב ברנר 14 בת"א לבין בעלי השליטה במלון: איסתא נכסים וירון ואורי לוי.

רולידר, העוסקת בביצוע עבודות הנדסה בנאיות, הגישה תביעה לבית המשפט המחוזי בת"א נגד החברה היזמית ברנר 14 בסך של 13.475,633 מיליון שקל בטענה כי ברנר 14 "במעשיו ובמחדליו גרם המזמין לעיכוב עצום של 27.5 חודשים במועד סיום הפרויקט".

עוד נטען כי, "בעזות מצח, לא רק שלא הכיר באחריותו המלאה לפיגור העצום בהשלמת הפרויקט, אלא שהרהיב עוז ואף השית על הקבלן פיצויים מוסכמים בסכום המקסימאלי המותר עפ"י החוזה 3 מיליון שקל. כתוצאה מכך וכתוצאה מקיזוזים אחרים שערך המזמין שלא כדין, כמו גם סירובו לשלם לרולידר בגין עבודות נוספות שביצעה, נמנע המזמין מלשלם לרודילר את יתרת התמורה המגיעה לה בגין עבודותיה, בסך של 3.659,301 מיליון שקל".

עוד נטען בכתב התביעה כי מגיע לחברה בגין עבודות נוספות סך של 8.252,849 מיליון שקל. זאת ועוד נטען כי "ברנר 14 פדו צ'ק בנקאי כחלופה לערבות שניתן ע"י התובעת בסך של 1.606,260 מיליון שקל.

מברנר 14 נמסר בתגובה: "חברת רולידר הייתה קבלן מבצע של פרויקט המלון. רוידלר לא עמדה בלוח הזמנים שנקבע בהסכם לבין החברה היזמית ברנר 14. בנוסף, לא סיפקה ולא ביצעה את כל מה שהייתה מחויבת לו במסגרת ההסכם. רולידר הסתכסכה עם קבלני משנה שלה בין היתר קבלן הגמרים, קבלן חשמל מתח נמוך ואחרים. כתוצאה מכך ולאחר אינספור התראות, חילטה ברנר 14 את הערבות בסך של 1.6 מיליון שקל. התביעה של רודילר נובעת מהעובדה שידוע לרודילר שברנר מכינה תביעה בגין הנזקים שנגרמו לה מעבודה רשלנית של רודילר ואי ביצוע התחייבויותיה. שכן הסכומים שחולטו וקוזזו אינם מכסים את הנזקים הישירים והעקיפים".

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: איסתא

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: