אא

אמירייטס מעלה הילוך לאוסטרליה: תציע 3 טיסות יומיות לסידני במטוס הדגל - האיירבוס A380

כיום מפעילה 63 טיסות ישירות בשבוע לאוסטרליה, אל ומארבעת השערים העיקריים שלה. מלבורן וסידני, בריסביין ולעיר פרת'. צפויה להחל טיסות גם לעיר החמישית בגודלה באוסטרליה, אדלייד

צילום: Shutterstock צילום: Shutterstock

חברת התעופה Emirates תשדרג את טיסותיה לסידני אוסטרליה כאשר תחל להפעיל בקו המבוקש את מטוס הדגל ה-A380. חברת התעופה תציע כמעט 2,000 מושבים שבועיים נוספים עם השדרוג למטוס הדו-קומתי שלה בטיסה היומית השלישית שלה, החל מה-4 בנובמבר 2023.

השירות במטוס ה-A380, הינו בתצורה של שלוש מחלקות המציע 489 מושבים, והוא יחליף את מטוסי הבואינג 777-300ER. ״כל טיסה וחזרה מוסיפה יותר מ-260 מושבים יומיים נוספים ועוד הזדמנויות לחיבור לדובאי וממנה, וגישה גלובלית ליעדים פופולריים ברחבי אירופה, המזרח התיכון ואפריקה. שירות A380 השלישי ישלים את שני הקווים הישירים האחרים של סידני במטוס ה-A380 עם ארבע מחלקות, אשר שניהם מציעים את מחלקת הפרימיום אקונומי החדשה של החברה״, מציינים באמירייטס.

אמירייטס מפעילה כיום 63 טיסות ישירות בשבוע לאוסטרליה, ומציעה קרוב ל-56,000 מושבים אל ומארבעת השערים העיקריים שלה. מלבורן וסידני פועלות טיסות שלוש פעמים ביום, לבריסביין שתי טיסות יומיות, והחברת גם מפעילה את ספינת הדגל שלה A380 מדי יום לפרת'.

אמירייטס גם השיקה לאחרונה טיסות ממלבורן לסינגפור, בנוסף לחיבור סידני עם העיר קרייסטצ'רץ.

חזרה ל-Adelaide

בחברה מציינים כי הצגתו של ה-Emirates Airbus A350 בקיץ 2024 תאפשר הרחבה נוספת של הרשת הגלובלית שלה על ידי כך שתאפשר לצי שלה לגדול ולשחרר יותר את המטוסים ארוכי הטווח של ליעדים ארוכים כמו כמו אדלייד (Adelaide)

הטיסה השלישית של סידני A380 תצא מדובאי בשעה 21:30, ותגיע לסידני בשעה 18:20 זמן מקומי. הטיסה החוזרת יוצאת מסידני בשעה 21:10, ומגיעה לדובאי בשעה 04:30 זמן מקומי.

כיום, חברת התעופה מטיסה את מטוס הדגל שלה ה-A380 ליותר מ-50 יעדים.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: אמירייטסEmirates

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: