אא

בקאבו דל סול: הריזורט החדש של רשת Four Seasons

הריזורט החדש ממוקם בקצה הדרומי של חצי האי באחה קליפורניה במקסיקו, במרכז מסדרון לוס קאבוס המפורסם בין קאבו סן לוקאס וסן חוסה דל קאב והוא יכלול 96 חדרים בלבד, לצד 61 בתי מגורים

הריזורט החדש של רשת Four Seasons. צילום: יח״צ, באדיבות Four Seasons הריזורט החדש של רשת Four Seasons. צילום: יח״צ, באדיבות Four Seasons

Four Seasons Hotels and Resorts, חברת האירוח היוקרתית המובילה בעולם, ו-Oakmont Corporation, חברה משפחתית מלוס אנג'לס, הכריזו על תוכניות עבור Four Seasons Resort and Residences Cabo San Lucas בקאבו דל סול.

הריזורט החדש ממוקם בקצה הדרומי של חצי האי באחה קליפורניה במקסיקו, במרכז מסדרון לוס קאבוס המפורסם בין קאבו סן לוקאס וסן חוסה דל קאבו. אתר הנופש החדש שנבנה עם 96 חדרים וסוויטות לצד 61 בתי מגורים, וילות ואחוזות. אתר הנופש ישתרע על יותר מ-50 דונם מול האוקיינוס בתוך הקהילה הפרטית החדשה של קאבו דל סול, The Cove Club.

"לא יכולנו להיות יותר מרוצים להכריז על השותפות שלנו עם Four Seasons Hotels and Resorts", אמר רוברט דיי, מנכ"ל חברת Oakmont Corporation. "Four Seasons היא שחקן מוביל בתחום סגנון החיים היוקרתי. המחויבות שלהם לספק את חווית האורח והדייר האולטימטיבית מתאימה באופן מושלם לחוויה שלנו, ותבסס סטנדרט חדש של מצוינות במסדרון הזהב של קאבו".

"עם הנכס השני שלנו בחצי האי באחה, אנו נרגשים להציע עוד הזדמנות ייחודית לחיות ולהתארח עם Four Seasons באזור קאבו", אומר ג'ון דייוויסון, נשיא ומנכ"ל Four Seasons Hotels and Resorts. "יחד עם השותפים שלנו באוקמונט, האורחים והתושבים ייהנו מההרפתקה ומהפעילות שקאבו סן לוקאס ידועה בהן, עם החוויות והשירות היוקרתיים שהם סימני ההיכר של המותג שלנו".

אתר הנופש והמגורים החדש מקדם בברכה זוגות, משפחות ומחפשי הרפתקאות, המשקיפים לאוקיינוס ולהרים. השטח הנרחב יציע מגוון מסעדות, מועדון ילדים, מועדון חוף פרטי, ספא ייחודי של Four Seasons ומכון כושר.

בנוסף למתקנים בנכס, לבעלי Four Seasons Private Residences תהיה הזדמנות לרכוש חברות ב-Cove Club, מועדון הגולף והחוף הפרטי החדש בקאבו דל סול.

עם מועדון חוף מפואר, לחברים בלבד 

לצד Four Seasons Resort and Residences, ה-Cove Club ב-Cabo Del Sol כולל מועדון חוף מפואר, לחברים בלבד, עם מסעדה על החוף, מים צלולים לשחייה, מועדון כושר על החוף, בריכה, ביתנים פרטיים, מועדון גולף פרטי, ואת לה מונטניה, פארק הרפתקאות הררי מרתק.

אתר הנופש והמגורים ממוקמים בצורה מושלמת בלב מסדרון הזהב המפורסם, מוקפים באינסוף הזדמנויות של מסעדות, קניות ובידור. קאבו סן לוקאס, הידועה בחיי הלילה התוססים שלה, במרינה וכמובן, באל ארקו, קשת אבן טבעית המהווה את הסמל של האזור, יושבת בקצה המערבי של המסדרון, בעוד שסן חוזה דל קאבו, הלב התרבותי והאמנותי של לוס קאבוס, מסמן את הקצה המזרחי. שניהם נמצאים במרחק דקות ספורות בלבד מקאבו דל סול.

כמו כן, אתרי השנורקלינג הטובים של ים קורטז נמצאים אף הם בהישג יד: מימי האקוומרין הבתוליים, שכינו פעם "האקווריום של העולם" על ידי האוקיינוגרף ז'אק קוסטו, או צפיית  לווייתנים ונדידת גבנונים בעונה. מסביב יש אינסוף הזדמנויות להרפתקאות מדבר והרים, מטיולים רגליים, רכיבה על אופניים ורכיבה על סוסים ועד לחקר מערות מבודדות ומפלים נסתרים.

לאחר השלמתו, Four Seasons Resort and Residences Cabo San Lucas ב-Cabo Del Sol ישלימו את Four Seasons Resort Los Cabos שנפתח לאחרונה בקוסטה פלמאס בקייפ המזרחי של קאבו, הממוקם במרחק של שעה וחצי נסיעה.

 

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: four seasons

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: