אא

בקשה לאשר תביעה ייצוגית נגד סנורמה

בבקשה שהוגשה לביהמ"ש מחוזי מרכז נטען כי קיים הפרש בין מחיר ההזמנה המקורי המוצג בתחילת ובמהלך ההזמנה לבין מחיר ההזמנה הסופי, "וכל זאת, בניגוד להוראות החוק להגנת הצרכן". סנורמה בוחנת את התובענה

'אואזיס' של רויאל קריביאן. צילום: shutterstock 'אואזיס' של רויאל קריביאן. צילום: shutterstock

לבית המשפט מחוזי מרכז הוגשה תביעה ולצידה בקשה לאשרה כתביעה ייצוגית כנגד חברת סנורמה, נציגת רויאל קאריבין בישראל, שעניינה עבירה על חוק הגנת הצרכן.

לטענת מבקשת הבקשה, בחודש מאי 2023 המבקשת הזמינה חופשת שייט דרך אתר האינטרנט של סנורמה ולדבריה נפל פגם במהלך הליך ההזמנה באתר סנורמה ביחס למחיר שהוצג לה, וזאת בשל ההפרש שבין מחיר ההזמנה המקורי המוצג בתחילת ובמהלך ההזמנה, לבין מחיר ההזמנה הסופי שבו חויבה המבקשת. וכל זאת בניגוד להוראות החוק להגנת הצרכן.

לטענתה, השינוי במחיר נבע מבחירה שביצעה ביחס לשעת ארוחת הערב המוגשת בחדר האוכל הראשי באונייה.

סך התביעה האישית של המבקשת עומד על 1,946 שקל, כאשר סכום התביעה הייצוגית הכולל לא מוערך על ידה, אך לטענתה מדובר בסכום העולה על 2.5  מיליון שקל.

חברת קשרי תעופה, בעלת השליטה בסנורמה, מציינת בהודעה לבורסה לניירות ערך בתל אביב בה היא נסחרת כי יחד עם יועציה המשפטיים, בוחנת את התובענה ולכן אין ביכולתה להעריך בשלב מקדמי זה את הסיכויים לאישורה כתובענה ייצוגית ואת היקפה במידה ותאושר.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: קרוזיםסנורמה

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: