אא

איזה חג לי: אירועי סוכות בירושלים

בסוכה הגדולה בעולם בכיכר ספרא ייערכו הפעלות לילדים. בבריכת הסולטן יתקיימו הופעות של האומנים המובילים בישראל. כל אירועי החג בבירה. חג שמח!

עדן בן זקן (צילום באדיבות עופר מנחם יחסי ציבור) עדן בן זקן (צילום באדיבות עופר מנחם יחסי ציבור)

אחד החגים השמחים של השנה מגיע: בירושלים נשלמות ההכנות לקראת חגיגת הסוכות שתצא לדרך בסוף החודש עם פתיחת סוכת ראש העיר שתקום בכיכר ספרא.

הסוכה הגדולה בעולם (באדיבות דוברות עיריית ירושלים)הסוכה הגדולה בעולם (באדיבות דוברות עיריית ירושלים)

הסוכה תפעל ממוצאי שבת 30.9, החל מ-21:00 עד שישי 6.10 בשעה 10:00. בימי חול המועד עצמו תפעל הסוכה בין השעות 10:30 ועד 23:00 - הכניסה חופשית.

בסוכה יתקיימו הפעלות לילדים ולכל המשפחה, הצגות ומופעי מוזיקה, מציאות מדומה, סדנת בלונים, חידון ירושלמי, תיאטרון אורנה פורת בהצגת "מופע השטוזים'", להקת פרחי ירושלים ועוד.

עוד בסוכה יתקיימו הופעות של מיכל הקטנה, רביב כנר, שולי רנד, חיים ישראל ועוד.

הגדולה בעולם

הסוכה הירושלמית היא גם הגדולה בעולם - ותיבנה על שטח של 800 מ״ר. הסוכה תארח עד 650 איש בו זמנית. מלאכת העבודה החלה לא מכבר, שבועות ארוכים לפני החג, עם צוות מהנדסים ומעצבים שעמלו על תכנון הסוכה ועיצובה, גיבוש אמצעי הבטיחות ובחירת הקישוטים.

 

דפנות הסוכה יכוסו השנה בפסוקים על ירושלים מהתנ"ך בשילוב תמונות מרהיבות של העיר. צפויים להגיע רבבות תושבים ואושפיזין מדי יום.

לצד הסוכה יתקיימו בעיר במהלך החג חגיגות הסהרנה, פסטיבל דרך בית לחם ה-11, ברכת הכוהנים המסורתית בכותל, פסטיבל עין כרם ובכל ימי חוה"מ יישמחו את עולי הרגל כלייזמרים בשער יפו וברובע היהודי.

בבריכת הסולטן יתקיימו הופעות ענק של עדן בן-זקן שתארח את אבי אברומי, עדן מאירי ומאיה דדון וב-13.10 ישי ריבו יארח את נתן גושן.

לצד סוכת ראש העיר ירושלים, תתקיים ביום רביעי 4.10.23 צעדת ירושלים הבינלאומית ה-68, בה ישתתפו עשרות אלפי אנשים באירוע ההצדעה העממי הססגוני והגדול בישראל. בסיום חג הסוכות יתקיימו ההקפות בבתי הכנסת בכל השכונות, לקראת שמחת תורה. חומות העיר וגשר המיתרים יוארו עם ברכה מיוחדת לעולים לרגל ועמודי התאורה קושטו באלמנטים חגיגיים במיוחד.

 

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: ירושליםסוכות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: