אא

בריסל איירליינס מרחיבה את פעילותה באפריקה עם מטוס נוסף לטווח ארוך

באמצעות הגדלת הקיבולת ארוכת הטווח, החברה, המתמחה בפעילות מקיפה באפריקה, תפעיל מחדש את הקו לניירובי, בירת קניה, קו יומי לקיגאלי, בירת רואנדה, ומגוון טיסות נוספות למערב אפריקה

 צילום: יח"צ צילום: יח"צ

בריסל איירליינס הודיעה על הוספת מטוס עשירי, איירבוס A330-300 שפעל לאחרונה בשירות Eurowings , לצי מטוסי הטווח ארוך שלה, שיסייע לה להרחיב את פעילותה באפריקה שמדרום לסהרה, שוק הפעילות המרכזי שלה.

הקיבולת הנוספת תאפשר לחברת התעופה הבלגית לפתוח מחדש את הקו לניירובי ולהרחיב באופן משמעותי את טיסותיה לקיגאלי, ובסך הכל יגדיל את מספר היעדים הכולל של בריסל איירליינס באפריקה שמדרום לסהרה ל-18.

ניירובי, כאמור, תשוב למפת המסלולים של בריסל איירליינס, לאחר שעברה ב-2015 ללופטהנזה. הקו המחודש מתוכנן להתחיל ביוני 2024, להציע 6 טיסות בשבוע בלוח הקיץ ו-4 טיסות בשבוע בלוח החורף.

הקיבולת המוגדלת לאפריקה תאפשר לחברה להפעיל קו יומי בין בריסל לקיגאלי (בירת רואנדה). לצורך הרחבת פעילות הקו, יגויסו כ-60 טייסים ואנשי צוות תא הנוסעים, יחד עם צוות קרקע נוסף.

כרטיסים לטיסות בין בריסל לניירובי יהיו זמינים לרכישה החל ממחר, 13 בספטמבר, ונוסעים יוכלו להבטיח את מקומם בטיסת הבכורה. במהלך לוח הטיסות של החורף צפויות גם טיסות ישירות נוספות לדקר (בירת סנגל), כמו גם לבנג'ול (בירת גמביה) / קונאקרי (בירת גינאה), וכן למונרוביה (בירת ליבריה) / פריטאון (בירת סיירה לאון).

דורותיאה פון בוקסברג, מנכ"לית בריסל איירליינס, ציינה: "עם הוספת ניירובי לרשת שלנו, תדירות יומית לקיגאלי וטיסות נוספות למערב אפריקה, אנו מציעים יותר בחירה מאי פעם לנוסעים שלנו לאפריקה וממנה. המטוס הבין-יבשתי העשירי הוא סימן ברור לאמון של קבוצת לופטהנזה בבריסל איירליינס ומחזק את תפקידנו כמרכז לפעילות אפריקה עבור הקבוצה".

קווין מרקט, מנכ"ל מזרח אפריקה בקבוצת לופטהנזה, הדגיש כי "קניה נותרה שוק מיקוד עבור קבוצת לופטהנזה במזרח אפריקה...עם תוספת 6 הטיסות השבועיות של בריסל איירליינס לניירובי, קבוצת לופטהנזה תציע 18 קווים שבועיים לקניה בקיץ 2024, כולל טיסות יומיות של לופטהנזה לניירובי ו-5 טיסות ישירות של Discover Airlines של Eurowings למומבסה".

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: בריסל איירליינסקבוצת לופטהנזהניירובי

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: