אא

עם מסגרת מטיטניום: אפל חושפת את האייפון 15

אפל חשפה הערב באירוע השנתי את דגמי האייפון 15. בין הבשורות: הדגמים החדשים יגיעו עם חיבור Type-C, ואת הגרסה החדשה למערכת ההפעלה, תוכלו להוריד כבר ב-18 בספטמבר

האייפון 15 פרו. צילום: יח״צ, אפל האייפון 15 פרו. צילום: יח״צ, אפל

אפל חשפה הערב (שלישי) את דגמי האייפון 15 והשעונים החדשים, כשהבשורה המשמעותית הינה בכך שאפל זונחת את חיבור ה-Lightning המוכר והייחודי שמלווה את דגמי האייפון עוד מדגם האייפון 5, ועוברת לחיבור מסוג Type-C בכל דגמי האייפון. למעשה, תוכלו להשתמש באותו הכבל של מכשירי האנדרואיד, גם כדי להטעין את האייפון וזו בשורה שנועדה בעיקר כדי לחסוך באשפה אלקטרונית, דרישה שהגיעה מהנציבות האירופית. הדגמים יושקו בארצות הברית כבר ב-22 בספטמבר, כשהמכירה המוקדמת תפתח ביום שישי הקרוב. המחירים נותרו ללא שינויים, וזאת בניגוד להערכות כי בעקבות האינפלציה הכלל-עולמית, אפל תייקר את מחירי האייפונים. עם זאת, דגמי האייפון 15 פרו יעלו יותר וזאת מאחר ואפל הפסיקה לייצר את הדגם הבסיסי בנפח 128 גיגה-בייט.

לצד האייפונים החדשים, אפל גם חשפה את הדור ה-9 ל-Apple Watch והדור השני ל-Apple Watch אולטרה. בפועל? מדובר בשינויים מינורים, כך שאם אתם מחזיקים שעון מהדור ה-8 או שעון אולטרה מהדור הראשון, לא מדובר בשינויים מהותיים כלל, אלא בעיקר שינויים טכניים כמו מעבד מהיר יותר. 

האייפון 15 יגיע לראשונה עם מסגרת מטיטניום 

האייפון 15 פרו יגיע לראשונה עם מסגרת מטיטניום עמידה, כשהוא כולל בתוכו את המעבד החדש מסוג A17 Pro. עוד הדגם מגיע ללא לחצן רטט המוכר, אלא לחצן ״Action Button״ הניתן להגדרה לביצוע פעולות מותאמות אישית. המצלמה הראשית של 48 מגה-פיקסל מספקת בדגם ה-Pro Max זום אופטי של פי 5, ובשלושת הדגמים ניתן ליהנות מ-3 עדשות שונות: עדשה של 35 מ״מ, 28 מ״מ, 24 מ״מ שלטענת אפל, מספקת תמונות ברזולוציה גבוהה במיוחד. 

עם האי הדינמי: תכירו את האייפון 15 

אפל הציגה את האייפון 15, עם בשורה משמעותית: מעתה החזית של האייפון תראה בדיוק כמו האייפון 15 פרו, משמע האייפון 15 יגיע עם האי הדינמי שהופיע לראשונה באייפון 14 פרו, לצד ציפוי קרמי על המסך מפני שריטות ושברים. עוד הוא מגיע עם זום אופטי של פי שנייים, חיישן ראשי של 48 מגה-פיקסל, סוללה המחזיקה ל-״יום שלם״, עזרה בדרכים באמצעות לווין כשרוכשי האייפון 15 יהנו מהפיצ׳ר למשך שנתיים בחינם. בלב האייפון תפעם ערכת השבבים A16 מתוצרת אפל, כשמדובר בערכת שבבים שנמצאת כיום באייפון 14 פרו.

דגמי האייפון 15. צילום: יח״צ, אפלדגמי האייפון 15. צילום: יח״צ, אפל

ומה לגבי המחירים? 

האייפון 15 פרו יעלה החל מ-999 דולר עבור נפח 128 גיגה-בייט, ואילו דגם האייפון 15 פרו מקס יעלה החל מ-1199 דולר לנפח 256 גיגה-בייט. האייפון 15 יעלה החל מ-799 דולר לנפח 128 גיגה-בייט, 899 דולר לנפח 256 גיגה-בייט ו-1,099 דולר לנפח 512 גיגה-בייט. דגם האייפון 15 פלוס יעלה החל מ-899 דולר לנפח 128 גיגה-בייט, 999 דולר לנפח 256 גיגה-בייט, ו-1,199 דולר לנפח 512 גיגה-בייט. 

החל מה-18 בספמבר: הגרסה החדשה לאייפון ולאייפד

אפל תשחרר את גרסת iOS 17 כבר ב-18 בספטמבר, כשהיא תהיה זמינה גם לדגמי האייפד. הגרסה החדשה מביאה מספר שינויים כמו תא קולי ״חי״ (במפעילות תומכות) מצב סטנד-ביי, ואפליקציית ספרים חדשה. עוד באמצעות הגרסה החדשה ניתן יהיה לשתף אנשי קשר וזאת על ידי הצמדה של שני אייפונים, ובעולם כבר מדווחים כי השינוי האהוב ביותר הוא ה-StandBy, שמאפשר להניח את האייפון על מתקן ייעודי, כשהוא משמש כמעין שעון לילה המציג את מזג האוויר, שעון המעורר ועוד. הגרסה החדשה תהיה זמינה לכל משתמשי האייפון עם מעבד A12 ומעלה, כלומר דגמי ה-XR וה-XS יהיו הדגמים הוותיקים ביותר שיוכלו לקבל את הגרסה החדשה. 

 

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: טכנולוגיה

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: