אא

ישרוטל השיקה ווילות נשיאותיות חדשות באחוזת יערות הכרמל: כמה יעלה לכם התענוג?

בכל וילה בריכה פרטית, מתחם אירוח, חניה נפרדת והפתעה מהשף בכל יום. סמנכ"ל תפעול ברשת מלונות ישרוטל: "סטנדרט חדש של אירוח יוקרתי מאוד ויוצא דופן". הצצה ראשונה

אחוזת יערות הכרמל. צילום: ליאור גרונדמן אחוזת יערות הכרמל. צילום: ליאור גרונדמן

רשת מלונות ישרוטל משיקה 3 וילות נשיאותיות חדשות באחוזת יערות הכרמל.

מה בווילות? חניה נפרדת באזור פרטי, חלונות גדולים לנוף, חדר שינה עם מיטה עם מזרן ׳כרמל פורסט׳, חדר ארונות, חדר רחצה עם אמבט, אזור מקלחת, חלוקי מגבת וערכות קוסמטיקה וטיפוח. כמו כן, פינת אוכל עם מכונת קפה נספרסו, בר משקאות קלים ואלכוהוליים, מכונת קרח, שני מסכי טלוויזיה גדולים, והפעלת 'בית חכם' של התאורה, הווילונות ומיזוג האוויר בחדר, הכולל חימום רצפתי.

בכל אחת מהווילות הנשיאותיות, בריכה פרטית (מחוממת בחורף) בגודל 30 מ"ר, מרפסת המשתרעת על שטח של 80-100 מ"ר מאובזרת בריהוט גינה, הכולל שמשיות, פינות רביצה ומיטות שיזוף. זאת ועוד, לאורחים בווילות צמוד איש שירות הדואג למתן שירות אישי.

השהות בווילות (המכונות לוטם, אלה וכליל) כוללת גם טיפול ספא לכל אורח והפתעה מהשף בכל יום.

בישרוטל אומרים הבוקר (ד') ש"הווילות הנשיאותיות מתאימות לאורחים המבקשים לחוות חופשה אקסקלוסיבית וייחודית, בה יוכלו ליהנות ממרחב אירוח, תוך כדי שמירה על פרטיות מקסימלית. המרחבים הירוקים המשקיפים אל הים הכחול, מייצרים רגעים של שלווה ורוגע ללא הפרעות ועם מקסימום חיבור לגוף ולנפש".

צילום: ליאור גרונדמןצילום: ליאור גרונדמן

צילום: ליאור גרונדמןצילום: ליאור גרונדמן

אורחי הווילות יוכלו להזמין לעצמם (בתוספת תשלום) שירות חדרים, טיפול ספא פרטי בווילה, ושיעורים פרטיים של יוגה ופילאטיס עם מדריכ/ה בווילה. בנוסף, ניתן יהיה ליהנות מסדנאות פרטיות במתחם.

צילום: ליאור גרונדמןצילום: ליאור גרונדמן

לצד השירות הפרטני לאורחי הווילות, האחרונים יכולים ליהנות גם משאר השירותים הניתנים לכלל אורחי אחוזת יערות הכרמל, בהם: מסעדת גורמה לארוחות בוקר, צהריים וערב, בר יין וקוקטיילים, בריכות שחייה חיצונית ופנימית של המלון, חמאם תורכי, סאונה, ג'קוזי, סולריום ומתחם 'ספא יערות כרמל' עם מגוון טיפולי בריאות, גוף ויופי.

והמחיר ללילה? החל מ-8,578 שקל ללילה לזוג באמצע שבוע. המחיר יורד ל-8,318 שקל ללילה בהזמנה דרך אתר האינטרנט של ישרוטל. 

צילום: ליאור גרונדמןצילום: ליאור גרונדמן

עמית בהט, סמנכ"ל תפעול ברשת מלונות ישרוטל: "וילות היוקרה החדשות ביערות הכרמל מציגות סטנדרט חדש של אירוח יוקרתי מאוד ויוצא דופן, הן תוכננו על ידי אדריכלים מהמובילים בארץ ובעולם, ומהוות קפיצת מדרגה משמעותית בכל הקשור לחוויית אירוח אקסקלוסיבית וחדשנית. הווילות הנשיאותיות הממוקמות במתחם נפרד מהמלון ובכך מאפשרות ליהנות מחופשה פרטית לחלוטין הכוללת מרחבים גדולים בתוך הווילה ומחוצה לה, תשורות ייחודיות לאורחים בה, הנאה מהשירות האקסקלוסיבי של האחוזה - ותחושה כללית של ניתוק מטרדות היום-יום". 

צילום: ליאור גרונדמןצילום: ליאור גרונדמן

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: רשת מלונות ישרוטלישרוטל

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: