אא

נמל סכיפהול אמסטרדם מעודד הפחתת זיהום אוויר גם באמצעות השכרת כלי רכב חשמליים

הנהלת הנמל יזמה הקמת מתחם חדש להשכרת רכב הגדול בהולנד, שייהנה מאספקת חשמל באמצעות פאנלים סולאריים ויעודד את חברות השכרת הרכב להשכיר רכבים חשמליים

נמל סכיפהול. צילום: shutterstock נמל סכיפהול. צילום: shutterstock

נמל התעופה של אמסטרדם סכיפהול יזם את בנייתו של מתחם השכרת רכב הגדול ביותר בהולנד, מרכז שירות לרכבי ההשכרה. מרכז חדש זה יכיל כ-2,500 כלי רכב ויאחד את חברות השכרת הרכב הגדולות בנמל התעופה תחת קורת גג אחת. המתקן ייהנה גם מאספקת חשמל באמצעות 17,000 מ"ר של פאנלים סולאריים, הממחיש את המחויבות של נמל סכיפהול לעודד את חברות השכרת הרכב לעבור להשכרת רכב חשמלי.

מרכז השירות החדש מוקם בשטח של חניון P4 לשעבר, ומשתרע על פני שטח כולל של 40,000 מ"ר. המרכז יכלול חמישה מבנים לתחזוקה, תיקון ושטיפת רכבים, כולם מכוסים בגג גדול מצויד בפאנלים סולאריים. בניית מתחם הרכב צפויה להסתיים עד סוף 2024.

המגמה של סכיפהול להפחתת זיהום האוויר באה לידי ביטוי בהשקעה במתקנים החשמליים החדשים. הפאנלים הסולאריים יפיקו כמות ניכרת של חשמל, שווה ערך לצריכת אנרגיה שנתית של כ-1,000 משפחות. יתר על כן, לתשתית החדשה תהיה יכולת להטעין יותר מ-300 מכוניות חשמליות בו זמנית, תוך התאמה עם קידום יעדי הקיימות של סכיפהול בענף התעופה.

מטרת נמל התעופה היא להפוך את השימוש במכוניות חשמליות לשכיח ונפוץ. חברות השכרת רכב הגדולות בסכיפהול: Hertz, Sixt, Europcar, Enterprise ו-Avis/Budget, יעברו למרכז החדש עם השלמת הקמתו, אך המעבר לא ישפיע על הלקוחות, שימשיכו לקבל את רכביהם השכורים קרוב לטרמינל.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: נמל סכיפהול

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: