אא

ושמחת בפקקיך: מפת עומסי התנועה הצפויים בחג

רגע לפני החג מפרסמת משטרת ישראל את מפת העומסים הצפויים בערב ראש השנה ובמהלך ימי החג - מצפון ועד דרום. וגם: כל ההכנות ליום הכיפורים

מתכוננים לחג (צילום: אגף התנועה, משטרת ישראל) מתכוננים לחג (צילום: אגף התנועה, משטרת ישראל)

משטרת ישראל השלימה את היערכותה לתקופת חגי תשרי, שיחלו הערב (ו') - בערב ראש השנה ויסתיימו מיד לאחר שמחת תורה ואיסרו חג. ההיערכות תכלול פריסת כוחות שיטור, ניידות ואופנועים בכבישים הבינעירוניים על מנת לכוון את התנועה ולאפשר למאות אלפי הנהגים נסיעה חופשית ובטוחה, בעקבות התנועה המוגברת והעומסים הצפויים.

במקביל תתבצע אכיפה יזומה נגד עבירות מסכנות חיים ועבירות בריונות בכביש. הפעילות תתבצע תוך הפעלת מגוון אמצעים גלויים וסמויים המייצרים הרתעה ומגדילים משמעותית את סיכויי מבצעי העבירה להיתפס.

ציבור הנהגים מתבקש להיות ערוך לכך שייתכנו עומסים כבדים בצירים הבינעירוניים, בערב ראש השנה, בערב יום הכיפורים בסמוך לבתי העלמין ובמהלך חג סוכות, ימי חול המועד ושמחת תורה. יש להתאזר בסבלנות, לנהוג במשנה זהירות, בהתאם לתנאי הדרך ולהימנע מפעולות המסיחות את הדעת בזמן נהיגה.

במשטרה כבר מבקשים לקראת יום הכיפורים להקפיד על כך שאופניים חשמליים וקורקינטים לא ינועו בכבישים הבינעירוניים. במהלך החג, מדגישים במשטרה, התנועה בכבישים העירוניים נמשכת אם מדובר באמבולנסים העושים דרכם אל בתי החולים, וכן רכבי כיבוי ומשטרה שמבצעים עבודתם גם במהלך יום הכיפורים.

חג שמח ובטוח!

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: נוסעיםחגי תשריראש השנהיום כיפור

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: