אא

חופשה חלומית: במרחק 40 דקות טיסה בלבד, יוקרה וטאצ׳ בלתי נשכח במלון Cap St George

מחפשים לוקיישן מרהיב לחופשת בטן גב במרחק טיסה קצרה? זה המלון שלכם בקפריסין | בשיתוף Cap St Georges Hotel & Resorts // תוכן פרסומי

צילום: יח"צ צילום: יח"צ

במיקום משגע, בקצה הפארק הלאומי אקאמאס שבפאפוס קפריסין, נמצא מלון Cap St Georges Hotel & Resorts. מלון של 202 חדרים וסוויטות שכולם פונים לים. לוקיישן מרהיב לחופשת בטן גב אולטימטיבית עם רצועת חוף קסומה ואינטימית (130 מטר אורכה).

המלון, החדש יחסית, תוכנן בקפידה וכולל 3 בריכות חיצוניות עם מיטות שיזוף ואזורים שקטים. יש גם בריכה מקורה, מתחם גיימינג שילדים יתקשו להיפרד מהפליסטיישן או מהפורטנייט ומגרש משחקים חיצוני. במלון, איך לא, מתהדר גם במתחם ספא מרשים שבנוי בצורה ייחודית הנותנת הרגשה של כאילו נמצאים בתוך מערה. המתחם כולל גם מבחר רחב של מתקנים וחדרי עיסוי. נראה שחשבו על הכל במלון הזה, וזה מרשים למדי.

צילום: יחצילום: יח

הקולינריה

מחפשים חוויה קולינרית עם החלומי הטוב ביותר? גם את זה יש ב- Cap St Georges Hotel & Resorts, רק תבחרו: מסעדה איטלקית, יפנית (טפניאקי), קונדיטוריה עם גלידות ומאפים ומסעדה מרכזית שבה בעיקר ניתן לסעוד את ארוחת הבוקר עם מגוון של מאכלים המוגשים בבופה ובתפריט.

על גג המלון (המבנה המרכזי) ניתן למצוא מסעדה נוספת הפתוחה בעיקר לארוחות מיוחדות שבהן המלון מארח שפים עטורי כוכבי מישלן. אחת המסעדות האהובות היא זו שבחוף, מסעדה על טהרת המטבח המקומי עם חלומי חלומי. כזה שתחזרו לאכול כל יום, שוב ושוב לצד דגים טריים שעלו בחכה באותו יום. זו מסעדה לא פחות ממסעדה ים תיכונית מושלמת.

צילום: יחצילום: יח

החדרים

המלון מחולק לשניים: החדרים שבנויים לצידי המבנה המרכזי (הלובי), והחדרים שמעל הלובי. כך שמי שמעוניין להתפנק יכול להיות במתחמים הבנויים מחוץ למבנה המרכזי וליהנות מבריכה בחדר ונוף פתוח לים, או נוף לים בחדרים שמעל הלובי. החדרים עם הבריכות הפרטיות הם בגודל של 54 מ״ר המתאימים לעד 3 אורחים וכולם עם אמבטיה ומקלחת בחדר הרחצה לצד 2 כיורים, וזה תמיד מבורך. כיאה למלון יוקרה, המלון מציע את שירות Turn Down Service שבמסגרתו, מגיעים בשעות אחה״צ להכין את המיטה לשינה.

לסיכום, מלון Cap st georges כובש את קטגוריית היוקרה, בזכות מתקנים ברמה גבוהה ודאגה לכל הפרטים הקטנים והגילאים: מילדים ועד למבוגרים. אז אם אתם מחפשים חוויה יוקרתית, זה המלון המושלם עבורכם.

צילום: יחצילום: יח

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תוכן פרסומי

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: