אא

אייר אינדיה הפכה לחברת התעופה ההודית הראשונה המציעה צ׳ק אין דיגיטלי ושליחת כבודה עצמית

הטסים בחברה ההודית יכולים כעת ליהנות מתהליך דיגיטלי להדפסת כרטיסי עלייה למטוס, תגים והורדה עצמית של הכבודה שימנע את הצורך להמתין בתורי הצ'ק אין. השירות זמין בשלב ראשון לכל טיסות הפנים וכן לטיסות לאוסטרליה. בקרוב השירות יורחב ליעדים בינלאומיים נוספים

Shutterstock Shutterstock

אייר אינדיה Air India, החלה להציע ללקוחותיה טיפול עצמי בכבודה משולב בצ'ק-אין עצמי עבור נוסעים מקומיים וכן לתיירים בינלאומיים.
בכך הופכת החברה הלאומית של הודו, להיות חברת תעופה ראשונה בנמל התעופה של דלהי שתספק את השירות בטיסות בינלאומיות. השירות החדש זמין עבור כל טיסות הפנים והטיסות לאוסטרליה, כאשר טיסות ליעדים בינלאומיים אחרים יתווספו בקרוב.
שירות צ'ק-אין של כבודה עצמית ושירות צ'ק-אין עצמי יהי זמיו בתחילה בטרמינל 3 בנמל התעופה של דלהי לטיסות פנים ובינלאומיות, וכך הפכה אייר אינדיה לחברה ההודית הראשונה שמציעה את השירות הזמין כעת כאמור לכל הטיסות לכיוון אוסטרליה וכן לכל הטיסות בפנים הוֹדוּ.

נוסעים בחברת אייר אינדיה יכולים כעת ליהנות מתהליך דיגיטלי חלק להדפסת כרטיסי עלייה למטוס ותגי כבודה, ותיקים להורדה בכוחות עצמם, מונעים את הצורך לבצע צ'ק אין בדלפקים. הקיוסקים החדשים מאפשרים גם לנוסעים להתאים אישית את הטיולים שלהם בקלות על ידי בחירת מושב מועדף, עדכון מספר הנוסע המתמיד וכו'.
ראג'ש דוגרה, קצין חווית לקוחות וטיפול קרקעי, אייר אינדיה, אמר: "השירות החדש מבטל את זמן ההמתנה בתור לביצוע צ'ק-אין מעל הדלפקים ומסייע לנוסעים לעשות זאת בעצמם. אנחנו לא רק מתכננים להרחיב את זה לטיסות למדינות נוספות ברחבי העולם, אך מתכוונים להציג אותו גם בשדות תעופה אחרים בהודו וגם בשדות תעופה מרכזיים שדות תעופה במקומות אחרים בעולם. המאמץ המתמשך שלנו נותר לפשט תהליכים ולרומם את חווית הלקוח, כדי שהאורחים שלנו ייהנו לטוס עימנו כמו שאנחנו אוהבים להטיס אותם."

בנוסף יישום מוצלח נוסף של DigiYatra לטיסות פנים בהודו, הכולל מתקן המוצב בעמדה להורדת כבודה עצמית מוסיף לנוחות לנוסעים, מסייע להם לנהל את תהליך הצ'ק אין בעצמם.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: הודואייר אינדיה

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: