אא

לאחר הפסקה של כ-20 שנה: סינגפור איירליינס חוזרת לטוס ישיר לבריסל

תפעיל ארבע טיסות שבועיות לבירת בלגיה עם מטוסי איירבוס A350-900, הכוללים 253 מושבים בשלוש מחלקות נוסעים. לכמה יעדים אירופים תטוס החברה המצטיינת לאחר הוספת הקו החדש?

צילום: Shutterstock צילום: Shutterstock

סינגפור איירליינס (SIA) תשיק קו טיסות ישיר בין סינגפור לבריסל, בירת בלגיה, החל מה-5 באפריל 2024, ותחזור לעיר לאחר יותר מ-20 שנה.

חברת התעופה המצטיינת, תפעיל ארבע טיסות שבועיות לבריסל עם הגרסה ארוכת הטווח של מטוסי האיירבוס A350-900 שלה, הכוללים 253 מושבים בשלוש מחלקות תא נוסעים: 42 במחלקת עסקים, 24 במחלקת תיירים פרימיום ו-187 במחלקת תיירים.

בכפוף לאישורים הרגולטורים, טיסה SQ304 תמריא מסינגפור לבריסל בימי שני, רביעי, שישי וראשון בשעה 23:55 (שעון מקומי). בחזרה, טיסה SQ303, תמריא מבריסל לסינגפור בימי שני, שלישי, חמישי ושבת בשעה 12:10 (שעון מקומי).

לאחר התוספת של הקו לבריסל מספר היעדים האירופיים ברשת הקווים של סינגפור איירליינס תעמוד על 13 קווים.

דאי האו יו, ממלא מקום סגן נשיא בכיר לתכנון שיווק, סינגפור איירליינס, אמר: "בריסל היא מרכז כלכלי ופוליטי אירופאי חשוב, והשקת השירות הזה מוסיפה עוד עיר היסטורית ומקסימה לרשימת היעדים שלנו. זה גם נותן ללקוחות שלנו שנוסעים מאירופה נקודה נוספת להתחבר לסינגפור, כמו גם לאזור אסיה-פסיפיק הרחב יותר דרך המרכז שלנו בנמל התעופה צ'אנגי. נמשיך למצוא הזדמנויות להציע אפשרויות נוספות עבור הלקוחות שלנו".

בהודעה מיוחדת שמפרסמת סינגפור איירליינס המיוצגת בישראל על ידי חברת אופן סקיי, כי: ״מלבד היותה בירת בלגיה, בריסל היא גם ביתו של האיחוד האירופי (EU) והיא מכונה עיר הבירה של האיחוד האירופי. זוהי העיר הצפופה ביותר בבלגיה עם התוצר המקומי הגולמי (תמ"ג) הגבוה ביותר לנפש. מיקומה הגיאוגרפי הייחודי של בריסל הופך אותה למוקד אידיאלי לתנועת רכבות, כבישים ואוויר, מה שמזכה את העיר בכינוי "צומת הדרכים של אירופה".

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: סינגפור אייליינס

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: