אא

חגיגת 'אוקטוברפסט' יצאה לדרך - מטוסי החג של לופטהנזה ממריאים ממינכן למגוון יעדים

חגיגת הבירה השנתית של מינכן, ה'אוקטוברפסט', החלה בסוף השבוע, וכשותפה מסורתית לחגיגה לופטהנזה יצאה כבר ביום שישי לטיסת הבכורה החגיגית ובמהלך השבועות הקרובים תבצע מגוון טיסות חג ליעדים שונים

צילום: לופטהנזה צילום: לופטהנזה

ביום שישי האחרון, יום אחד לפני תחילתו של פסטיבל 'אוקטוברפסט' במינכן, צוותי תחפושות החג (trachtencrews) של לופטהנזה יצאו לטיסה ממינכן למקסיקו סיטי. ב-24 בספטמבר תצא שוב טיסת חג, "טיסת dirndl" (התלבושת המסורתית של הדיילות) לוושינגטון, בירת ארה"ב.

בטיסות ה'אוקטובקפסט' במקום מדי לופטהנזה הרגילים, הדיילות לובשות dirndl, בעוד הדיילים לובשים מכנסי עור בוואריים מסורתיים. זו כבר מסורת רבת שנים שצוות תא הנוסעים של לופטהנזה לובש את התלבושות הייחודיות בטיסות נבחרות ממינכן ליעדים גרמניים, אירופיים ובין יבשתיים במהלך ה'אוקטוברפסט'. גם צוות הקרקע של לופטהנזה במחלקת שירות הנוסעים של טרמינל 2 בנמל מינכן לובש את התלבושות הייחודיות.

השמלות של הדיילות (dirndl) עוצבו שוב על ידי מומחה עיצוב התלבושות של מינכן Angermaier,  כמו בשנים קודמות, וכל החומרים יוצרו באופן בר קיימא.

גם בשחקים זה זמן 'אוקטוברפסט'. לופטהנזה מגישה מעדנים בוואריים במחלקה ראשונה ובמחלקת עסקים עד סוף ספטמבר. גם בטרקלין הטרמינל בנמל מינכן יוגשו מעדנים בוואריים מסורתיים.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: לופטהנזהנמל מינכןאוקטוברפסט

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: