אא

קולינריה היא שם המשחק: שף ראשי ומנהל מזון ומשקאות חדשים בריץ קרלטון בחריין

יורגן סודמן בעל יותר מ-30 שנות ניסיון במסעדנות עבד במגוון מלונות הרשת ברחבי העולם כולל ברלין, עומאן ועמאן - שם פיתח סגנון קולינרי ייחודי. בתוך כך, מונה למלון גם מנהל משקאות ומזון חדש, ויליאם פילי

מלון ריץ קרלטון בחריין. צילום: שאטרסטוק מלון ריץ קרלטון בחריין. צילום: שאטרסטוק

עם למעלה מ-30 שנות ניסיון בעולם הקולינריה, השף יורגן סודמן נבחר לשף הראשי של ריץ קרלטון בחריין.

סודמן עבד במהלך הקריירה שלו במגוון מלונות הרשת ברחבי העולם - כולל ברלין, עומאן ועמאן - שם הוא חידד את כישוריו ופיתח סגנון קולינרי ייחודי. המומחיות שלו במטבחים שונים, המודגשת בתשוקתו לקיימות, מקומיות וחדשנות, הנושאת את המסעדות בהן עבד לגבהים חדשים.

השף יורגן סודמן היה חלק בלתי נפרד מצוותי ההקמה של מלונות רבים באבו דאבי, דובאי, קהיר, ג'דה, ראס אל-חיימה, מדבר אל-וואדי, חוף אל-חמרה ולאחרונה, בריץ קרלטון עמאן בירדן.

השף יורגן סודמן. צילום: יחצהשף יורגן סודמן. צילום: יחצ

"המחויבות שלנו לשירות יוצא דופן ולחוויות אוכל בלתי נשכחות נותרה בלתי מעורערת, ומינויו של השף יורגן הוא עדות לכך. אנו בטוחים שהמומחיות הקולינרית שלו ומנהיגותו יחזקו עוד יותר את המוניטין שלנו כיעד הגסטרונומי הסנסציוני ביותר לחובבי אוכל בבחריין", אמר ברנרד דה ויללה, המנהל הכללי.

"אני נרגש להצטרף למשפחת ריץ קרלטון בחריין עם צוות כל כך מוכשר שנלהב להמשיך וליצור חוויות ייחודיות ובלתי נשכחות עבור האורחים שלנו. כשאתה משקיע באיכות, אתה אף פעם לא נכשל", הוסיף השף יורגן.

בתוך כך, ריץ-קרלטון בחריין הודיע על מינוי נוסף של וויליאם פילי כמנהל מזון ומשקאות החדש של המלון. "בתפקידו כמנהל מזון ומשקאות, וויליאם יפקח על כל ההיבטים של פעילות המזון והמשקאות שלנו. זה כולל עמידה בסטנדרטים יוצאי דופן של שירות ושיתוף פעולה עם הצוות הקולינרי המוכשר שלנו כדי לספק חווית אוכל בלתי נשכחת לאורחים שלנו", נמסר.

צילום: ריץ קרלטוןצילום: ריץ קרלטון

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: ריץ קרלטוןבחריין

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: