אא

חולים על שופינג איכותי? הכירו את האאוטלטים המציעים מותגי אופנה במרחק 3 שעות טיסה

חופשה בלי קניות? אין דבר כזה. ברשת McArthurGlen תמצאו את כל המותגים האהובים במחירים מפתיעים | בשיתוף McArthurGlen

צילום: McArthurGlen צילום: McArthurGlen

קבוצת McArthurGlen נחשבת למובילה בשוק האופנה הבינלאומי עם 25 אאוטלטים של מעצבים מהודרים שפזורים בכל רחבי אירופה, ומהווים מוקד עליה לרגל לכלל חובבי וחובבות השופינג.

כל אאוטלטי הקבוצה ממוקמים בסמוך לערי תיירות מרכזיות, דבר המאפשר הגעה מהירה ונוחה. הבוטיקים היוקרתיים מושכים אליהם מבקרים רבים, בין השאר, בזכות חוויית קניות המותאמת אישית, המחירים האטרקטיביים במיוחד (אותם קשה למצוא בארץ) והשירות יוצא הדופן.

יתרה מזאת, בבוטיקי המעצבים תוכלו לבחור בין למעלה מ-300 מותגים מקומיים ובינלאומיים, וכמובן ליהנות ממחירי אאוטלט של עד 70% הנחה בכל ימות השנה, כולל מבצעי קיץ באמצעותם תוכלו לקבל הנחה נוספת ולחסוך עוד כמה יורו בארנק.

ב-McArthurGlen חרתו על דגלם מתן חווית רכישה הוליסטית, כזו שאינה מתרכזת אך ורק באופנה. זו הסיבה שבמרכזי האאוטלט של McArthurGlen תמצאו שלל מסעדות ובתי קפה, יחד עם אפשרויות תשלום במטבעות מכל העולם, שירותי החזר מס והמרת כספים, אוטובוסים (שאטל יומי) מערים סמוכות, יצירות אמנות מעוררות השראה, עמדות טעינה לרכב חשמלי וגם אינטרנט אלחוטי בחינם.

צילום: McArthurGlenצילום: McArthurGlen

תוכלו לבקר בבוטיקים של המעצבים הנבחרים של McArthurGlen בערים הבאות באיטליה, אוסטריה, הולנד, גרמניה וצרפת:

איטליה

1. Designer Outlet Serravalle 

רק שעה ממילאנו ו-45 דקות מג'נובה, ואתם מגיעים לאאוטלט המעצבים הגדול באירופה. במתחם תמצאו למעלה מ-230 חנויות, שמציעות עד 70% הנחה למיטב מותגי האופנה - ביניהם Balenciaga, Celine, Emilio Pucci, Givenchy, ו-Saint Laurent - בנוסף למבצעי קיץ משתלמים. האאוטלט מעוצב בהשראת האדריכלות הליגורית, עם מזרקות ופסלים שנעשו על ידי אמנים עכשוויים חשובים.

2. Designer Outlet Noventa di Piave 

בסביבה ארכיטקטונית יפהפייה, מקושטת בפסיפסים וציורי קיר ובהשראת ארמונות ונציאנים, Noventa di Piave Designer Outlet מציע את מיטב מותגי היוקרה לצד מותגי לייף סטייל בינלאומיים ואיטלקיים נחשקים. כאן תמצאו מעל 150 בוטיקי מעצבים, שנמצאים במרחק של 40 דקות בלבד מוונציה. ביניהם תוכלו למצוא קולקציות של Fendi, Gucci, Loro Piana, Marni ו-Salvatore Ferragamo בהנחות אטרקטיביות.

צילום: McArthurGlenצילום: McArthurGlen

3. Designer Outlet Barberino

במרחק של 30 דקות בלבד מפירנצה ו-45 דקות מבולוניה, Barberino Designer Outlet שוכן בין גבעות טוסקנה ונגיש בקלות מהכביש המהיר המחבר בין שתי הערים. הארכיטקטורה של האאוטלט שאבה השראה רבה מתקופת הרנסנס ומציעה חווית קניות מרגיעה ומרוממת חושים. בין 120 החנויות במתחם תמצאו אתBlumarine, Boss, Dolce & Gabbana, Furla, Nike ו-Twinset, יחד עם מותגים איטלקיים מקומיים כמו The Bridge עם מוצרי עור מדהימים מפירנצה, Pinko ו-Maliparmi.

4. Designer Outlet Castel Romano

במרחק של 30 דקות בלבד מרומא, נמצא Castel Romano Designer Outlet.
Castel Romano הוא אאוטלט המעצבים האחד והיחיד של עיר הבירה של איטליה, בו המקומיים קונים את מיטב בגדי המעצבים שלהם, כולל Brooks Brothers, Colmar, Etro, Missoni, Philipp Plein ו-Versace. הודות להיצע הרחב של מעל 150 מותגים איטלקיים ובינלאומיים, זהו היעד האידיאלי לאוהבי המותגים.

צילום: McArthurGlenצילום: McArthurGlen

אוסטריה

5. Designer Outlet Parndorf

לא קשה להבין מדוע זו חנות המעצבים הידועה ביותר באוסטריה. בהיותו ממוקם במרחק של 30 דקות נסיעה בלבד מווינה, Designer Outlet Parndorf הוא ביתם של רבים ממותגי היוקרה, המעצבים והלייף סטייל המבוקשים בעולם. במקום תמצאו מעל 160 מותגים, שמשתלבים נהדר בתוך ארכיטקטורה תוססת בהשראת סגנון בורגנלנד המקומי. בין השמות המוכרים באאוטלט תמצאו את Bally, Longchamp, 
Micahel Kors, Napapijri, ו-Tommy Hilfiger. עם הקרבה הזו לווינה ולברטיסלבה, תוכלו לצאת למסע שופינג יוצא דופן.

6. Designer Outlet Salzburg

במרחק של 10 דקות בלבד ממרכז העיר זלצבורג וחמש דקות הליכה מנמל התעופה שלה, אתם מגיעים לאאוטלט קסום עם למעלה מ-100 בוטיקי מעצבים! בזכות אאוטלט המעצבים של זלצבורג תוכלו לצאת ישר מהמטוס לבילוי שופינג לילי. האאוטלט הוא ביתם של כמה מהמעצבים הטובים ביותר והוא כולל מותגים כמו Asics, Coach, Under Armour ו-Karl Lagerfeld.

צילום: McArthurGlenצילום: McArthurGlen

הולנד

7. Designer Outlet Roermond

עם הארכיטקטורה המדהימה, המיקום על שפת התעלה, המותגים הנוצצים ובתי הקפה והמסעדות המתוחכמים שלו, Designer Outlet Roermond מאפשר את אחת מחוויות הקנייה המובילות באירופה. בין הבוטיקים תמצאו את 7 for All Mankind, Burberry, Hogan, Salomon ו-Woolrich. במרחק של 40 דקות בלבד מדיסלדורף, איינדהובן ומאסטריכט, הוא ממוקם באופן אידיאלי עבור מטיילות ומטיילים חובבי אופנה.

גרמניה

8. Designer Outlet Berlin

במרחק 30 דקות בלבד מברלין תמצאו 90 בוטיקי מעצבים בהנחות מפתיעות, ו-10 מסעדות מענגות. טיול מרגש בעיר הדינמית והצעירה הזו פשוט לא שלם בלי ביקור באאוטלט המעצבים של ברלין. קל לשלב יום סיור בבתי הקפה וגלריות האמנות הכי מגניבים בעיר עם רכישה של מותגים פופולריים כמו Adidas, Birkenstock, BOSS, Calvin Klein ו-Columbia בעיר האופנתית והצעירה הזו.

צילום: McArthurGlenצילום: McArthurGlen

צרפת

9. Designer Outlet Paris-Giverny

המרכז החדש ביותר של McArthurGlen נפתח בבירת האופנה העולמית - פריז! 45 דקות בלבד ממרכז העיר בדרככם לנורמנדי היפה תגלו עולם נפלא של מותגי פרימיום, מסעדות והטבות רבות. באאוטלט המעצבים הזה יש אפילו כפר אומנים ייחודי, שמפגיש בין המיטב האמנות, התרבות והקולינריה - בחגיגה של יצירה מקומית. תוכלו ליהנות מחיסכון יוצא דופן הודות להנחות הקיץ המשתלמת במותגים כמו BOSS, Coach, Emilio Pucci, Dolce & Gabbana, Furla, Karl Lagerfeld, Lacoste, Levi’s - שמוצעים במתחם ב-30% הנחה ומעלה! ניתן לקבל פטור ממס, ובנוסף, קוראי פספורט זכאים להנחה נוספת של 10% עם הצגת השובר בעמדת שירות הלקוחות. 

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: גרמניהאיטליהצרפתהולנדאוסטריה

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: