אא

חדש במלון אינדיגו ת"א: 3 חבילות נופש שלא כדאי לפספס

בנוסף ללוקיישן המרכזי, בריכת הרופ-טופ הייחודית, העיצוב השיקי של החדרים, מסעדת השף היפנית והספא היוקרתי – מלון אינדיגו ת"א יוצא בימים אלה עם חבילות נופש חדשות הכוללות את כל זה, והרבה מעבר לזה. כמה תשלמו? בשיתוף מלון אינדיגו

מלון אינדיגו תל אביב. צילום: יח"צ מלון אינדיגו תל אביב. צילום: יח"צ

לחיים הקפיטליסטיים יש תסריט מאוד ברור: עובדים מצאת החמה עד צאת הנשמה, מתרוצצים ואחת לכמה זמן (יולי-אוגוסט, חגי תשרי ופסח) יוצאים לחופשה משפחתית עם כל עמישראל באילת או ביוון.

אבל לא על זה רצינו לדבר אתכם. אנחנו כאן כדי להציע לשבור שגרה דווקא במרכז הארץ, מבלי לגמוע מרחקים ולטוס מעבר לים. היכן? במלון אינדיגו מרשת מלונות אפריקה ישראל, הממוקם בלב ליבו הפועם של מתחם הבורסה ליהלומים ברמת גן, על גבול תל אביב.

 

מעבר לפריים לוקיישן המרכזי, בריכת הרופ-טופ הייחודית, העיצוב השיקי והאורבני של החדרים, מסעדת השף היפנית והספא היוקרתי (פירוט בהמשך) – מלון אינדיגו מציע בימים אלה שלוש חבילות נופש חדשות הכוללות את כל הפינוק הזה והרבה מעבר לזה. להלן החבילות:

חבילת פינוקים

מה כוללת: חבילת סוף שבוע מפנקת במיוחד. מגיעים ביום שישי ונהנים מצ'ק-אין מוקדם החל מהשעה 12:00. בבר של בריכת הרופ-טופ המשקיפה על כל תל אביב, יחכו לכם זוג קוקטיילים מתוקים ובסוף היום חוזרים לחדר ונהנים ממארז מוצרי טיפוח מתנה וחדר מפנק.

מתי: המבצע זמין בין התאריכים 30.09.2023 - 21.08.2023.

המחיר: החל מ-1,045 שקל לזוג ללילה.

בריכת רופטופ המשקיפה אל נוף תל אביב. צילום: יחצבריכת רופטופ המשקיפה אל נוף תל אביב. צילום: יחצ

חבילת  MARKET

מה כוללת: לינה זוגית בחדר סופריור, ארוחת בוקר עשירה, בקבוק מים ושוקולד בחדר וסיור טעימות באחד מהשווקים של תל אביב (תקף עד תאריך 31.12.23 בסופי שבוע בלבד, לאירוח בימים חמישי ושישי): שוק הכרמל או שוק הפשפשים. מקבלים כרטיסייה ל-4 טעימות אחת לאירוח באחד השווקים. תקף בכל ימות השבוע (למעט שבת) בין השעות 10.00-17.00, יום שישי בין השעות 10:00 עד שעתיים לפני כניסת שבת.

מתי: המבצע זמין בין התאריכים 30.12.2023 - 21.08.2023.

המחיר: החל מ-,130  שקל לזוג ללילה.

חדרים אורבניים בעיצוב מודרני. צילום: יחצחדרים אורבניים בעיצוב מודרני. צילום: יחצ

חבילת  Spa Time

מה כוללת: אירוח מפנק הכולל לילה זוגי, ארוחת בוקר זוגית עשירה, בריכת הרופ-טופ של המלון וגולת הכותרת, עיסוי של 50 דקות בספאSparadise  היוקרתי של המלון לכל אחד. לבחירתכם שתי אופציות לטיפולים  עיסוי שבדי – עיסוי עדין ומרגיע לשיפור חילוף החומרים בגוף, ממריץ את מחזור הדם מאזן ומפחית מתחים גופניים ונפשיים; עיסוי תאי – עיסוי תאילנדי מסורתי בו המטפל משתמש בפעימות, דחיקות ומתיחות של שרירי הגוף כדי להפחית מתח וכאבים. יש לתאם את הטיפול מראש מול ספא המלון בטלפון 074-7994444.

מתי: המבצע זמין בין התאריכים 31.12.2023 - 14.09.2023.

המחיר: החל מ-1,390 שקל לזוג ללילה. 

ספא יוקרתי עם מגוון טיפולים. צילום: יחצספא יוקרתי עם מגוון טיפולים. צילום: יחצ

5% הנחה למזמינים חבילת נופש דרך אתר רשת מלונות אפריקה ישראל.

30 שניות על המותג אינדיגו (INDIGO) 

אינדיגו הוא מותג מלונות בינלאומי מרשתIHG , מהמותגים הצומחים של הרשת. כיום, יש בעולם 145 מלונות אינדיגו עם 18,916 חדרים וכ-128 מלונות נוספים על הכוונת, בעיקר באירופה. בארץ מנהלת את המותג ואת מלון הרשת - מלונות AFI (אפריקה ישראל).

המותג אינדיגו מייצג מלונות הממוקמים בלב שכונות טרנדיות – והעיצוב שלהם משקף את הסיפור השכונתי. עם פתיחתו של כל מלון, מגיע צוות מעצבים מטעם רשת IHG ללוקיישן של המלון והם בוחרים את הקונספט המאפיין את השכונה ואת הדגשים בעיצוב שיתאימו לקונספט הזה.

הסיפור השכונתי של מלון אינדיגו תל אביב מתחיל בשנות ה-30 של המאה העשרים, כשמהגרים בלגים התיישבו כאן והביאו איתם כישורי חיתוך וליטוש יהלומים. לאורך השנים הם משכו תשומת לב בינלאומית ותל אביב הפכה במהירות למרכז עולמי של סחר וייצור יהלומים. כיום בורסת היהלומים הישראלית מובילה את העולם בתחום הטכנולוגיה לחיתוך והברקה. אולם המסורת ממשיכה להתקיים, שכן עסקאות היהלומים עדיין נסגרות בביטוי העברי מזל וברכה.

וכיאה לכל זה, מלון אינדיגו במתחם הבורסה ליהלומים משקף את הסיפור השכונתי בכל פרט ופרט בעיצוב המלון - היהלום המלוטש של רמת גן.

מסעדת שף יפנית. צילום: יחצמסעדת שף יפנית. צילום: יחצ

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: מלונות אפריקה ישראל

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: