אא

אטלנטיס דה פאלם בדובאי: הופעה של סטינג ונשף מסיכות מרהיב בחגיגות ערב השנה האזרחית החדשה

מנכ"ל הריזורט היוקרתי אטלנטיס דובאי: " אנו מצפים להעניק לאורחים שלנו את אחד הערבים הבלתי נשכחים ביותר של חייהם"

צילום: אטלנטיס צילום: אטלנטיס

הריזורט היוקרתי בדובאי, אטלנטיס דה פאלם, הודיע שהאמן האייקוני סטינג STING יופי על הבמה בארוחת הערב החגיגית של הריזורט, שהפך זה מכבר ליעד הבילוי הנחשק ביותר בדובאי בערב השנה החדשה.

אטלנטיס דה-פאלם ממשיך להוביל את סצנת הבידור של דובאי עם הופעות, מופעים ואירועים ברמה עולמית, וארוחת הערב החגיגית לסילבסטר 2023 מבטיחה לאורחים חוויה יוצאת דופן נוספת.

סטינג, שהקריירה המפוארת שלו נמשכת עשרות שנים וממשיכה לרתק קהלים ברחבי העולם, אמור לספק ביצוע מדהים של להיטיו האהובים במהלך הערב המצופה. רק מי שמשתתף בארוחת הערב החגיגית יוכל להשתתף בהופעה החיה של סטינג ולאחריה מופע הזיקוקים מהגדולים והמדהימים בדובאי, שיעבור בין אטלנטיס דה-פאלם ויגיע עד לאתר הנופש היוקרתי, אטלנטיס דה-רויאל.

 טימותי קלי, סגן נשיא בכיר ומנכ"ל אטלנטיס דובאי, אמר: "אנו נרגשים מאוד לקבל את פני סטינג בתור הכוכב הראשי שלנו השנה. ארוחות הערב החגיגיות שלנו לסילבסטר זכו למוניטין באזור, ועם הצטרפותו של סטינג לשורותיהם של רובי וויליאמס וקיילי מינוג שהופיעו בשנים הקודמות, אנו צופים ציון דרך יוצא דופן בשנת 2023. אנו מצפים להעניק לאורחים שלנו את אחד הערבים הבלתי נשכחים ביותר של חייהם".

ארוחת הערב החגיגית של ערב השנה החדשה באטלנטיס דה-פאלם תהיה בסגנון נשף מסכות אלגנטי, והיא ללא ספק החגיגה הזוהרת ביותר של דובאי. המסיבה תתקיים במתחם פתוח המשקיף על האי פאלם ועל קו הרקיע. האירוע היוקרתי יתחיל בשעה 19:30 עם מבחר של מתאבנים ומשקאות קבלת פנים. כשהאורחים עוברים למתחם החיצוני, תקבל את פניהם להקה של 30 נגנים, שמפניה חופשית ומשקאות אלכוהוליים ולא אלכוהוליים ללא הגבלה.

לאורך הערב יוכלו האורחים להתענג על מזנון טעים ומגוון, החל מלובסטר ועד קוויאר, ועמדות בישול חיות, לצד מבחר מפואר של קינוחים, עוגות ופטיפורים בעבודת יד.

גם הילדים מוזמנים למסיבה משלהם באוהל "אסתיר", שיכלול מגלשה ענקית, טרמפולינה, קולנוע חיצוני, דוכני משחקים, מלאכת יד ומגוון פינוקים.

עלויות חבילת ארוחת הערב החגיגית:  6,500דירהם לגילאי 14 ומעלה,4,500  דירהם לגילאי 4 עד 13, חינם לילדים מתחת לגיל 3

חבילת : Rouge Circle האורחים יכולים לשדרג ל-'Rouge Circle'  המציע מקומות ישיבה פרטיים.  7,500  דירהם לגילאי 14 ומעלה, 4,500 דירהם לגילאי 4 עד 13, חינם לילדים מתחת לגיל 3

חבילת מעגל הזהב: האורחים יכולים לשדרג ל'מעגל הזהב' המציע מקומות ישיבה פרטיים בחזית הבמה, שמפניה פרמיום ללא הגבלה, קופסת קוויאר עם מנות מותאמות אישית, ויינות ומשקאות חריפים משודרגים.  9,500דירהם מגיל 14 ומעלה,  6,500 דירהם לגילאי 13 ומטה.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: דובאי

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: