אא

סקר של וירג'ין אטלנטיק: 70% מהאנגלים עם עיוורון ולקות ראייה לא ששים לטוס בשל חוויה שלילית

בין החוויות השליליות: תחושת העצבנות בצ'ק אין, קריאת תפריט האוכל והנחת המזוודות בתא שמעל המושב. וירג'ין בשיתוף ארגון כלבי הנחייה האנגלי תכשיר את דיילי החברה כיצד לסייע לנוסעים עם לקות ראייה

וירג'ין אטלנטיק. צילום: יחצ וירג'ין אטלנטיק. צילום: יחצ

חברת התעופה וירג'ין אטלנטיק הודיעה היום (ג') על שיתוף פעולה ארוך טווח עם ארגון כלבי הנחייה באנגליה במסגרתו יעבירו לדיילים הכשרה מקצועית לסיוע לנוסעים עם עיוורון ולכלבי הנחייה שלהם. 

חברת התעופה הבריטית וארגון כלבי הנחייה האנגלי חתמו השבוע על הסכם שיתוף פעולה ארוך טווח, במסגרתו צוות הדיילים של החברה יעבור הכשרה מקצועית לסיוע לנוסעים עם לקות ראייה מתוך מטרה להעניק להם ביטחון מלא ועצמאי ככל האפשר במהלך הטיסה,

ארגון כלבי הנחייה יספקו לדיילים הדרכו מקוונת והכשרות מעשיות, במטרה לשפר את הנגישות עבור הנוסעים עם לקויות ראייה בצורה מכילה ואמפטית. ההכשרה המעשית כוללת איך לגשת לנוסע עם לקות ראייה, איך לסייע לו לנווט בחללים צרים או עמוסים במטוס, איך לסייע לו בכניסה וביציאה מהשירותים במטוס. הדיילים אף ילמדו כיצד להתנהל עם כלבי הנחייה שמלווים את לקויי הראייה וכיצד לטפל גם בהם במהלך הטיסה.

שיתוף הפעולה יוצא לדרך על בסיס סקר חדש שנערך בקרב 250 תושבי אנגליה עם עיוורון ולקות ראייה קשה מעל גיל 18, שגילה כי 59% היו מעוניינים לטייל יותר בחו"ל, אך כ-70% מהמשיבים אינם ששים לעשות זאת במטוס בשל חוויות שליליות קודמות.

שלוש הסיבות השכיחות לחוויה השלילית מהטיסה בקרב אנשים עם עיוורון ולקות ראייה: תחושת עצבנות בצ'ק-אין בשדה התעופה (38%), קריאת תפריט האוכל (34%) והנחת המזוודות בתא שמעל המושב (32%).

בתגובה, לשאלה מה ישפר את חוויית הנסיעה שלך כלקוי ראייה? 84% השיבו שהם היו רוצים לראות חברות תעופה מעבירות את הדיילים שלהם הכשרה כדי להבין כיצד הן יכולות לתמוך טוב יותר בנוסעים עם עיוורון ולקויות ראייה ולהיות מהוקצעים יותר בתחום. כמו כן, 59% אמרו שהיו רוצים לראות חברות תעופה מתייעצות עם אנשים עם אובדן ראייה כדי לשפר את המדיניות שלהם מולם.

קורנל קוסטר, מנהל לקוחות ותפעול ראשי בוירג'ין אטלנטיק: "בוירג'ין אטלנטיק, אנו מאמינים שכל אחד יכול להתמודד עם העולם ולא משנה מה המגבלה שלו וכנגזרת מכך חשוב לנו לאפשר לכל לקוחותינו לקבל את חווית הטיסה האולטימטיבית כשהם טסים איתנו". השותפות שלנו עם ארגון כלבי הנחייה היא חלק ראשון במסע הזה ומטרתה להרחיב את ההבנה שלנו לגבי נוסעים עם לקויות ראייה ולהבטיח שנהפוך את הטיסה שלהם לנגישה יותר".

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: וירג'ין אטלנטיק

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: