אא

חברות התעופה אמירייטס ומלדיביאן חתמו על שותפות אינטרליין

בעקבות כך, לקוחות אמירייטס יוכלו להגיע ל-16 יעדים חדשים באיים המלדיביים דרך מאלה. מנהל המסחר הראשי של אמירייטס: "לקוחותינו מהמזרח התיכון יוכלו לתכנן את המסע למלדיביים בנוחות בהזמנת טיסות בכרטיס אחד"

האיים המלדיביים. צילום: shutterstock האיים המלדיביים. צילום: shutterstock

חברות התעופה אמירייטס (Emirates) ומלדיביאן ((Maldivian מכריזות על שותפות אינטרליין, שתאפשר ללקוחות אמירייטס גישה ל-16 יעדי נופש פופולריים במלדיביים, בנוסף למאלה. ההסכם הוא בהמשך לחתימה בשנה שעברה על מזכר הבנות בין שתי חברות התעופה, בו הסכימו לבחון הזדמנויות לשיתוף פעולה הדדי.

הסכם אינטרליין פירושו שיתוף פעולה בין חברות תעופה המעוניינות להטיס נוסעים מנקודה לנקודה עם עצירת ביניים בהזמנת כרטיס טיסה 1 בודד, ובכך להגדיל את מספר הנוסעים שלהן ולאפשר להם לבצע חיבורים נוחים. ובמקרה האמור, לקוחות אמירייטס הטסים לאיים המלדיביים יוכלו ליהנות כעת ממעבר פשוט וחלק דרך נמל התעופה הבינלאומי ולנה שבצפון מאלה וממנו ל-16 יעדים באיים האקזוטיים - היצע טיסות של מלדיביאן.

עדנאן קאזים (Adnan Kazim), מנהל המסחר הראשי של אמירייטס: "אנו שמחים לבסס שותפות עם מלדיביאן כדי להרחיב את טווח ההגעה שלנו ליעדים נוספים במלדיביים. דרך שיתוף הפעולה עם חברת הדגל המלדיבית, אנו יכולים להציע ללקוחות קישוריות חלקה בעת טיסה למגוון רחב של איים במדינה דרך מאלה. באמצעות הערך המוסף הזה, לקוחותינו מכל רחבי המזרח התיכון, אירופה, אפריקה ואמריקה יוכלו לתכנן את המסע שלהם למלדיביים בנוחות על ידי הזמנת טיסות בכרטיס אחד שיביא אותם ליעדם הסופי".

איברהים חמדהאן מוחמד (Ibrahim Hamdhan Mohamed), מנכ"ל המסחר במלדיביאן: "אנחנו נרגשים לצאת למסע הזה עם אמירייטס, מובילת תעופה עולמית. שותפות זו תאפשר לנו להגדיל את הנראות של הרשת המקומית הנרחבת שלנו והיא תואמת באופן מושלם את מטרתנו לספק קישוריות חלקה לנוסעים. לקוחות יוכלו לתכנן ולהזמין את כל הנסיעה שלהם ישירות ובקלות במקום אחד. כחברת תעופה לאומית, אנו תמיד שואפים להפוך את האיים המלדיביים לנגישים יותר לנוסעים מרחבי העולם ואנו מאמינים שהשותפות עם אמירייטס תחזק את מעמדנו כחברת התעופה המובילה במלדיביים".

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: אמירייטסהאיים המלדיביים

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: