אא

סוכות בצפת: פסטיבל הלאדינו הבינלאומי - חגיגה לכל המשפחה

הפסטיבל יתקיים השנה בין ה-2-4.10

צפת. צילום: Shutterstock צפת. צילום: Shutterstock

פסטיבל הלאדינו יתקיים בצפת בפעם החמישית. השנה יתקיים הפסטיבל בחוה"מ סוכות (2-4.10) במתכונת מיוחדת בסימן לאדינו בשיתוף הרשות הלאומית לתרבות הלאדינו.

בין השעות 11:00-16:00 ילבש מדרחוב ירושלים הצפתי אווירת לאדינו מיוחדת וייהפך ל "שדרת הלאדינו" עם במות להופעות והרקדות בסגנון הלאדינו וספרד לצד מיצגים חיים, שחקנים ודמויות ענק, דוכנים מגוונים, סדנאות יצירה ברוח הלאדינו, מתחם מתנפחים, משחקים ופעילויות נוספות לכל המשפחה.

ב 'בימת הלאדינו' בשדרה, יופיעו בין שעות אלו אמנים שונים - 2.10 הרכב עם ניגונים מטורקיה העתיקה, 3.10 להקת אניס היוונית, מופע של עירית ענבי ואבי ונטורה וב-4.10 חגיגה של שמחה עם להקת 'צלילי העוד' ולקינוח מופע של יהודה אליאס. ב בימת הילאדינו יתקיימו מופעים גדולים לילדים ביניהם ילאדינוס עם חני נחמיאס (2.10), קופיקו (2.10), מיכל הקטנה (4.10) ואמני ילדים נוספים. ביום ג' 3.10 שידור חי של תוכניתו של ירון אילן בערוץ 24 עם שורה ארוכה של אמנים אורחים ומקומיים (12:00-16:00).

בשעות הערב (19:30) תעבור החגיגה להיכל התרבות בצפת, עם מופעים גדולים – הצדעה לג'יפסי קינג , עם מופע פותח - 'ניגונים'  (2.10), הפרויקט של רביבו (3.10) ועוד. הכרטיסים למופעים יימכרו במחירים מסובסדים באתר היכל התרבות.

למידע נוסף
קרדיט צילום - עדי אורני

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: צפת

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: