אא

Air Belgium מפסיקה את טיסות הנוסעים: תתמקד בהובלת מטענים ותחזוקה

טיסות הנוסעים המתוכננות, רובן לדרום אפריקה ומאוריציוס, תפעלנה רק עד 3 באוקטובר, ועבור הטיסות שלאחר מכן החברה תחזיר את דמי הכרטיסים לנוסעים

צילום: shutterstock צילום: shutterstock

Air Belgium, חברת התעופה הבלגית שהחלה לפעול ב-1916, קיבלה אתמול, 18 בספטמבר, החלטה להפסיק את פעילות טיסות הנוסעים שלה כדי להתמקד בהובלת סחורות ושירותי מטוסים, צוות, תחזוקה וביטוח - Aircraft, Crew, Maintenance, and Insurance (ACMI) services.

ההחלטה, שהוכרזה על ידי דירקטוריון החברה, באה בתגובה להפסדים מתמשכים, שהוחרפו על ידי תחרות קשה בשוק התעופה ו"אירועים חיצוניים שהחלישו את החברה".

עפ"י ההחלטה, הטיסות המתוכננות תפעלנה עד ה-3 באוקטובר 2023 ועבור הטיסות שלאחר מכן החברה תחזיר את דמי הכרטיסים לנוסעים.

דירקטוריון החברה גם יזם הליך שיפוטי, שיאפשר לחברה לכסות את החוב שלה ולהחזיר את החברה למסלול של רווחיות. המהלך יועיל לניהול משא ומתן עם הנושים להפחתת ההתחייבויות הכספיות של החברה.

במהלך תקופת המעבר עובדי החברה בטיסות הנוסעים ימשיכו לפעול כרגיל והם יועברו בהדרגה לתפקידים בחטיבות המטען והשכר.

ראוי לציין כי מחוז ולוניה, המחוז הצרפתי של בלגיה, מילא תפקיד מרכזי ב- Air Belgiu עם נתח בעלות נוכחי של 33% בחברת התעופה. מחוז ולוניה השקיע משמעותית בחברת התעופה, עם התחייבות כוללת של 15.7 מיליון אירו בהון, 1.8 מיליון אירו בהלוואות ו-3.5 מיליון אירו בערבויות.

חברת התעופה תכננה בתחילה לחבר בין בלגיה לאסיה, אך מאז 2022 החברה כיוונה מחדש את פעילותה לאפריקה, ובעיקר לדרום אפריקה ומאוריציוס.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: בלגיהair belgium

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: