אא

טורקיש איירליינס ואייר סרביה מרחיבות את שיתוף הפעולה

חברת התעופה הלאומית הסרבית הוסיפה את הקוד שלה-"JU" שלה לטיסות של טורקיש איירליינס בין איסטנבול והערים טורונטו, מונטריאול וונקובר, וזו הפעם הראשונה שהקוד של אייר סרביה יופיע בשוק הקנדי

צילום: shutterstock צילום: shutterstock

אייר סרביה וטורקיש איירליינס, חברות התעופה הלאומיות של סרביה וטורקיה, מרחיבות את שיתוף הפעולה. במסגרת השת״פ החדש אייר סרביה תצרף את הקוד שלה לטיסות ליעדים ברשת טורקיש איירליינס בקנדה.

חברת התעופה הלאומית הסרבית הוסיפה את קוד ה-"JU" שלה לטיסות של טורקיש איירליינס בין איסטנבול והערים טורונטו, מונטריאול וונקובר, וזו הפעם הראשונה שהקוד של אייר סרביה יופיע בשוק הקנדי. תעריפים כבר זמינים לרכישה באתר airserbia.com לנסיעות החל מה-19 בספטמבר.

"אנו ממשיכים לפתח את השותפות ארוכת השנים שלנו עם טורקיש איירליינס. הודות להרחבה החדשה הזו של הסכם שיתוף הקוד, לנוסעים תהיה הזדמנות לנסוע דרך איסטנבול לשלוש ערים קנדיות חשובות וגדולות. השירות לקנדה הוא בעל חשיבות רבה עבור מדינות אזור הבלקן הרחב יותר, כמו גם עבור כל הנוסעים שרוצים לבקר בקנדה לעסקים או לתיירות", אמרה איוונה מיקל'ה מוצ'לוב, מנהלת תחומים בינלאומיים ובריתות, של אייר סרביה.

צילום: shutterstockצילום: shutterstock

עם הוספת ערים חדשות בקנדה, רשת הקוד שיתוף המורחבת כוללת כעת 21 יעדי טורקיש איירליינס אליהם הוסיפה אייר סרביה את קוד השיווק שלה. טיסות זמינות מאיסטנבול, העיר הגדולה ביותר בטורקיה, המחוברת לבלגרד עם שירותים יומיים מרובים על ידי חברות סרביות וטורקיות לאורך כל השנה.

אייר סרביה וטורקיש איירליינס חיזקו את שותפותן ההדדית בקוד שיתוף מספר פעמים עד כה. באפריל השנה, חברת התעופה הלאומית הסרבית הוסיפה את קוד ה-"JU" שלה לשירות Turkish Airlines בין איסטנבול לסאו פאולו, מה שהפך אותו להופעה הראשונה של קוד השיווק של אייר סרביה בשוק הדרום אמריקאי. היא נוספה גם לשירות טורקיש איירליינס מאיסטנבול לאלמטי ואבו דאבי. חברת התעופה הלאומית של טורקיה הציבה את קוד "TK" שלה בטיסות אייר סרביה לאוכריד, צפון מקדוניה.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: טורקיש איירליינסאייר סרביה

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: