אא

תביעה על סך של 18.135 מיליון שקל נגד אבי נקש מבעלי ארקיע

רונן חדד, ששימש במשך כ-13 שנה כמנהל העסקים של אבי נקש, הגיש את התביעה לבית המשפט המחוזי בת"א בטענה ש"קיבל רק חלק קטן מהתמורה המגיעה לו בגין השירותים שהגיש לנקש". אחיו של התובע נשוי לאחייניתו של נקש

בית משפט. צילום: shutterstock בית משפט. צילום: shutterstock

תביעה על סך 18.135,000 מיליון שקל הוגשה לבית המשפט המחוזי בת"א נגד אבי נקש, מבעלי חברת ארקיע.

התביעה הוגשה ע"י רונן חדד, ששימש במשך למעלה מ-13 שנה כמנהל עסקים של נקש.

בתביעה, שהוגשה באמצעות עו"ד איתן לירז, נטען בין השאר כי "עניינה של התביעה בתובע אשר שימש למעלה משלוש עשרה שנים כמנהל עסקים של נקש, וקיבל אך חלק קטן מהתמורה המגיעה לו בגין השירותים שהעניק לנקש ו/או מי לטעמו. בין התובע ובין נקש היו משך שנים יחסים משפחתיים, מכוח נישואי אחיו של התובע לאחייניתו של נקש. עם הזמן, הפכו היחסים המשפחתיים לקרובים ביותר. הצדדים בילו שבתות וחגים יחד, יצאו לא אחת לטיולים משפחתיים משותפים גם במטסו הפרטי של נקש והתנהלו בקשרי משפחה קרובים ביותר".

עוד נטען כי, "בחלוף השנים, התפתחה ביניהם מערכת יחסים עסקית, במסגרתה העניק התובע, לפי בקשותיו ודרישותיו של נקש שירותים שונים לנקש ולחברות רבות שבבעלותו או שליטתו, בין היתר, בניהול פרויקטים רבים (למעלה מ-30), בהיקף מצטבר של למעלה ממיליארד שקלים.

לאור הקשר המשפחתי האישי והקרוב ששרר בין הצדדים, לא נערך בין הצדדים הסכם בכתב. יחד עם זאת, הצדדים הסכימו מפורשות, כי התובע יקבל גמול ראוי בגין השירותים המוענקים על ידו.  וכך התנהלו הצדדים משך למעלה משלוש עשרה שנים, כאשר בפועל, נקש שילם לתובע אך ורק בגין 2 מהפרויקטים אותם ניהל עבורו".

עוד נטען בתביעה כי, "יום אחד, בהפתעה גמורה וללא כל התרעה מוקדמת, גדע נקש, בפתאומיות ואופן חד צדדי את ההתקשרות עם התובע, ואף הודיע לו כי לא ישלם את התמורה המגיעה לו". 

לטענת התובע, "נקש נותר חייב לתובע תמורה כספית, אשר מוערכת על ידי התובע, בכ-15.500,000 מיליון שקל, בתוספת מע"מ, ובסה"כ כ-18.135,000 מיליון שקל".

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: ארקיעאבי נקש

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: